Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Jeg har idag drukket 5 imsdals flasker! Bare hittil.. Utrulig mye! Så, hvor mye skal man egentlig ha i seg?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Bør a ikke få i seg ca. 2 liter da?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Meste jeg har drukket er 5 liter. Mistet matlysten men har ein arbeidsplass som krever masse veske på sommerstid. Snakk om og skvulpe når ei går.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Ikke sunt å drikke for mye vann heller. Drikk når du er tørst og ikke drikk bare fordi du tror det er sunt for kroppen din.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Det heter 2 liter ja, men ikke overdriv med for mange liter, for det er faktisk skadelig. Noen har til og med dødd av å forsøke å sette vanndrikkerekord.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Drikker fordi halsen min trenger avkjøling.. Og da går det litt vann..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #8 Skrevet 30. september 2011 Mellom 1,5 og 3 liter er normalt behov, alt etter hvor varmt det er, hva du driver med osv. Ikke bra å drikke for mye, det er rett og slett skadelig for kroppen. Om du er sår i halsen kan du suge på noen isbiter, du trenger ikke drikke en hel flaske vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå