Gå til innhold

Dagens utblåsninger ettersom en tenåring i famillien min har det litt vanskelig.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenåringen opplevde overgrep før snart 2 år siden, tok abort etter voldtektet. Og før i uka var det virkelig krangel hjemme hos de..

Tenåringen hadde fått beskjed om at hun haddde drept et barn og at hun skulle gå inn i seg selv og skjerpe seg grundig.

Tenåringen ble så oppskaket at hun stakk av med scooteren sin...

 

Nå har tenåringen muligens en sykdom som kan bli værre om hun får slag mot magen, detter av scooter/hest, og slike ting.. Kan være livsfarlig om hun får noe slag mot magen...

Skjønner at tenåringen ville stikke av, men det kunne gått ille :/

 

Vet ikke helt hva det er, men klarer ikke la vær å tenke på henne idag. Fikk en telefon fra henne igår der hun var veldig oppgitt og gråt i telefonen...

 

Er nok ikke bare tenåringen her som er følsom nei!

 

Huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom foreldrene kan si noe slikt til sitt tennåringssbarn som har blitt voldtatt, burden noen si dem et par alvordsord og ta barnet under sine vinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke helt sikker på hvem som hadde sagt hva, men moren hadde ihvertfall vært på jobb.

Og da er det bare tenåringen, far og søsken som var hjemme...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Send meg nummeret til foreldrene hennes på PM, så skal jeg jaggu meg si dem noen sannhetens ord!!

 

Har aldri hørt på maken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyssesyken? Milten som er farlig?

 

Sånn ellers så hadde jeg lest en lekse for den familien som de sent ville glemme!!!

 

En sier bare ikke til noen som er voldtatt, blitt gravid for så å ta abort at de skal skjerpe seg!!!! En skal støtte og være der for de som har tapt så mye av sin uskyld.

 

Jeg har tenåring selv, og vet det ikke er lett. Men ikke bruk overgrep mot noen. En velger ikke selv å bli voldtatt eller overfalt. Da trengs all støtte i all den tiden offeret trenger det.

 

Du er ikke overfølsom, bare normal. så ta foreldrene for deg, og gi dem inn! Samme hvem i familien som har sagt hva. Det er foreldrene som har ansvaret!!!!

 

Hjelpes... Jeg blir så sint, at om du gir meg telefonnummeret, så skal de få høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyssesyken er det ja..

 

Nei, det er det jeg mener også.. hun har nok ille nok tanker enn at hun skulle bli beskyldt at hun drepte et barn....

 

Ble ikke akkurat happy jeg heller, da jeg hørte dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...