Gå til innhold

Svigermor er en dronning!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 4 barn og et ganske så travelt liv. I dag ringte svigermor og sa at hun kan hente barna i barnehagen og skolen. Hun har laget middag til oss som bare kan varmes opp, så når vi kommer hjem fra jobb i dag, skal vi spise middag i fred og ro, og bare slappe av helt frem til leggetid.. Er ikke det fantastisk initiativ?? Det skal i hvert fall bli nydelig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig!

Det finnes sikkert mange som ville ha følt dette som noe voldsomt invaderende men i en travel hverdag så er jo dette bare gull verdt en gang i blant! Nyt ettermiddagen!

Skrevet

Hvis noen invaderer livet mitt sånn så vil i hvert fall jeg bli veldig fornøyd:)

Skrevet

Så fantastisk svigermor. Henne må dere ta vare på og være ekstra snill med, for da gjør hun det sikkert igjen :)

Skrevet

Sånn er min svigermor også. Helt herlig! Nå bor hun i et annet land enn oss, men vi får til stadighet spørsmål om hva vi trenger av tøy eller andre ting til både barnet og oss selv. Da vi bodde i huset ved siden av henne, sendte hun til stadighet meldinger om vi ville ha det ene og det andre, og bakte kaker til oss og sånn. Mannen lempet skitne arbeidsklær av hos henne, så vi slapp det styret hos oss. Det var helt supert!

Skrevet

Høres superdeilig ut!! Jeg har en fantastisk svigermor og en fantastisk mamma, som jeg ser på som superressurser for barna mine.

Skrevet

Vi har to barn og jeg er hjemme med minste i foreldrepermisjon, likevel kommer svigers hit idag med ferdg middag etter sine egne jobber. Etter vi har spist skal de være barnevakt så mannen og jeg får godt på kino. Vi er, i likhet med HI, heldig med svigers (så velger jeg å le av at sist gang hun var her, redekorerte hun diverse bilder og blomster samtidig som hun ryddet på stua hehe).

God helg!

Skrevet

godt=gått

og ellers mange skrivefeil...sorry.

Hilsen 14:41

Skrevet

Vi har det godt, ja:) Hele svigerfamilien er kjempehyggelige, og det hjelper når man bor langt hjemmefra... Min familie er fantastiske de også, men de bor som sagt et stykke unna, så da er dette veldig bra!!

Skrevet

Å, kos deg med en rolig og koselig fredagskveld :)

Jeg er litt misunnelig ;)

Skrevet

Hoi, da tror jeg at jeg både hadde kjøpt vin OG blomst til henne, for å være sikker på at hun gjør det igjen :D hehehe.

Skrevet

Jeg har også en fantastisk svigermor!:)

Blir til stadighet bedt på middag, og hver gang vi er der sender hun med bæreposer med mat, middagsrester og klær til mini som hun har funnet. De passer også mer enn gjerne barnebarn.

Mine foreldre er like flotte, vi er der på middag eller kvelds 2-3 ganger i uka, og de har mer enn gjerne snuppelure en natt innimellom så vi får slappet av. Hun skal faktisk dit inatt, da skal de kose seg med fredagsgodt og en piknik på lekeplassen imorgen. :)

Skrevet

Blir nok ikke vin på henne, for det drikker hun ikke, men en fin blomst kommer nok til å havne på døren der i neste uke!!

Skrevet

Godt å se at ikke alle svigermødre er monstre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...