Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 4-åringen kledde på seg uten dramatikk for første gang på mange uker. 2 åringen tisset på do for første gang ever. han på 6 måneder sov gjennom hele natten for første gang:) Solen skinner og jeg skal drikke rødvin i kveld!!!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Ja, det er en herlig dag!! For 5 år siden i dag fødte jeg en fantastisk liten gutt =) Kos deg videre, hi, håper helgen fortsetter like strålende
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 En flott dag her også! Har i dag fått meg ny jobb. Og ikke bare jobb, men drømmejobben! Og sola skinner som bare det og i tillegg er det fredag. Nei, nå skal jeg stikke av gårde og hente mini i barnhagen, så skal vi kose oss sammen resten av dagen og i helgen! Ha en flott helg alle sammen! 30. september er herlig!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Grattis med ny jobb!! Deilig når ting faller på plass av og til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå