Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Synes mannen din dette er kjedelig?? Altså 4 uker i strekk, spesielt hvis barna er på skolen. Hva gjør mannen deres i friperioden?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 utenom å lage middag og være husfar da:)) HI
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Her er ungene i barnehage, samboeren bruker tiden til småjobbing, tar på seg graving, pukk kjøring osv, tjener penger mens han er hjemme også, men bruker all fritiden til ungene og meg fornuftig Men hadde han ikke hatt de småjobbene ved siden av, hadde han nok løpt på veggene Han driver også med ved salg, kapper opp veden på våren og lagrer det for tørking, også selger han det på høst Så enda han har 4 uker i land, bruker han hver time fornuftig
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Har tre offshore-arbeidere i vår nærmeste omgangskrets. En driver dank når han er hjemme, gjør ikke husarbeid engang. En jobber nærmest fullt som intensivsykepleier på sykehuset. En tar strøjobber som håndtlanger for en kamerat som driver eget tømrerfirma.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 vel nå er det ikke mannen min som jobber offshore, men jeg. Men svarer likevel jeg Jeg begynnte å studere igjen på universitetet, så slår jeg to fluer i ett smekk; får bygget på graden min mens jeg får full lønn. Jeg hadde gått på veggene om jeg ikke skulle gjort noe.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Ok, da høres det veldig fornuftig ut at og normalt at de FLESTE har noen småjobber etc utenom. For 4 uker er jo lenge, jeg hadde selv klikket av å gå hjemme i 4 uker! Barna er jo som regel på skolen og barnehagen uansett. Er jo helgene som er viktigst da tenker jeg, og da har de jo fri, og evt ta barna ut av barnehagen av og til:) Har selv 2 barn i skolen og 1 barnehage barn...barna må jo på skolen:) drive dank i 4 uker?? huff...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #8 Skrevet 30. september 2011 Min mann har et lite firma hvor han tar på seg oppdrag når han har lyst og det passer. Han er jo sliten etter to ukers hard jobbing, så han trenger et par dager på å komme seg, kanskje en dag ekstra hvis han har jobbet natt og trenger å snu døgnet. Så er det ting som har hopa seg litt opp mens han var ute, så går det noen dager til det.... Han er av dem som føler seg litt fanget på plattformen - det er liksom ikke så mange plasser å gå - så han nyter mange, lange turer i fjellet.... Og sånn går no dagan:) Vi føler at vi har all verdens tid når han kommer hjem, men jammen går 4 uker fort:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #9 Skrevet 30. september 2011 huff da....16.23...utro, og så når han har fri også??? kipt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå