Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Har igjen ca 6 mnd av barselpermisjonen før jeg skal tilbake i jobb. Og merker at jeg IKKE gleder meg! Har jobbet der i ca halvannet år, og har egentlig ikke fått så mange venner. De fleste er veldig mye eldre enn meg, og miljøet er ganske kjølig. Jeg liker å være uhøytidelig og skravle, og merker at nå som jeg tok ekstrautdannelse og begynte på spesialisert arbeidsplass, så er det et mye mer akademisk miljø som jeg nok ikke glir helt inn i. Føler også at jeg ikke er kompetent til alle arbeidsoppgavene mine, og føler meg ofte dum og uvitende. Ønsker å finne på noe helt annet, men har jo vent meg til en god inntekt, og det er jo for dumt å kaste vekk 5 års høyere utdanning.. Men - ønsker å vite hva andre føler om sine jobber?? Trives dere? Hva jobber dere med?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Er "bare" butikkselger i en bokhandel jeg, men jeg elsker jobben min. Alt ved den egentlig. Vareplassering, eksponering, bestilling osv, og ikke minst kontakten med forlagene, bokmøter hvor vi blir fortalt om årets utgivelser, forfatterbesøk osv. Rabatt på bøker, gratis bøker, og ikke minst kundekontakten. Møter daglig kunder som er like opptatt av bøker og litteratur som meg og villig til å diskutere både forfattere og bøker, ta imot og komme med anbefalinger osv. Jeg koser meg! Men jeg blir jo ikke rik da, har litt ansvarstillegg, men ikke mye å snakke om.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Er fysioterapeut og liker jobben min kjempegodt! Er i permisjon nå, men synes det er helt greit å skulle tilbake etter hvert;) og travel arbeidsdag med masse kontakt med flotte mennesker. Kan ikke bedre ha det!!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 jobber i barnevernet. Trives veldig godt
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Bytt jobb først innen det samme som du jobber med, er mitt råd. Jeg har også 5 års høyere utdannelse og jobbet et sted der det jobbet nesten bare eldre menn sammen med meg, og de snakket nesten bare om bilene, båtene, motorsyklene eller hyttene sine Og jeg følte meg alltid underlegen faglig også. Jeg jobbet der i 3 år før jeg ble gravid, og i løpet av permisjonen bestemte jeg meg for å bytte jobb. Jeg jobber nå med lignende ting på en annen arbeidsplass. Fortsatt tror jeg ikke at jeg kommer til å jobbe med dette resten av livet, MEN arbeidsmiljøet er utrolig mye bedre, og det utgjør STOR forskjell i hverdagen!!!! Min drøm er å en gang i framtiden når jeg er ferdig med å få barn, at jeg kan starte min egen bedrift på et eller annet vis. Evt drømmer jeg om å leve av å skrive.... Time will show. Man har egentlig mange muligheter. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Går i risikosvangerskapsperm. Fra dag 1 på posetiv gravid test. Er dritt lei og vere heime heller vere på jobben. Opratør og masse tungt arbeid og kjempe varmt om sommaren. Trivest med arbeidsgjengen og savner dei slik. SUKK
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Jobbe som resepsjonist. Kjedelig, men håper det kommer nye jobber snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå