Gå til innhold

Hvilken mobil tlf har dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og er dere fornøyd med en dere har?

 

Jeg trenger en ny og den trenger ikke være veldig fansy men ikke så lett å finne frem i "mobiljungelen".

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sony ericsson Satio. Fantastisk kamera(12,1 m.pix), alt det andre er desverre ikke fullt så fantastisk, men jeg bruker den kun til å ta bilder med, sende sms og ringe, så for meg er den super:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphone4, den er helt topp!! Fikk i 30-årsgave av mannen min, før det hadde jeg en Nokia som jeg har hatt i 4 år. Iphone4 er fantastisk; kan surfe på nettet, ta flotte bilder og videosnutter med :) Spesielt moro for meg med en baby som jeg elsker å filme/ta bilder av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sony Ericsson Xperia Mini Pro. Er ikke fornøyd!

Den henger seg altfor ofte opp, jeg må restarte den flere ganger for dagen. Jeg kommer ikke inn på mld fordi den har krasja så jeg må restarte osv osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sony Ericsson Xperia Arc. Veldig fornøyd. Bruker telefonen til internett, sjekke mail, lese nyheter, surfe osv. Telefonen er veldig rask. Den er smal og tynn. Litt jentete og ikke så klumptete som mange av de andre telefonene.

 

Eneste minuset er at det er ett eller annet på telefonen (som kom etter en oppdatering) tar sinnsykt mye batteri. Veldig mye batteri. Lader den faktisk 2 ganger i døgnet. Hadde den i lader i hele natt, og nå må den lades igjen. Har kun mottatt 2 korte telefonsamtaler idag, og ikke brukt telefonen noe nevneverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...