Gå til innhold

med 3 barn, ang bil.??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi venter nr 3 rett rundt hjørne no. Vi har en citroen c5 stasjonsvogn, denne bilen er ganske brei, så det går akkurat med 3 seter. Men planen om å ha minsten i midten ser ut til å bli ganske knotete. Jeg kommer til å være mye alene md de, da mannen reiser 4-4. og må da ha minsten med til å fra barnehagen hver dag.

Så det jeg lurer på er, dere som har 3 barn i seter og spm har vanlig 5 setersbil. Hvordan har dere fordelt de? Jeg vet jo at midten er sikrest. men sånn som jeg ser det no hadde det vært best og hatt han på4 i beltestol i midten... Veldig dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har beltestolen i midten. Babyen sitter veldig godt beskyttet i bilstolen sin, og det var mest praktisk med tanke på at vi akkurat får skvist inn bilstolene på den måten. Kan ikke ta hensyn til abosolutt alt. Alle kan ikke sitte imidten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kulle gjerne kjøpt ny bil no, men har desverre ikke mulighet til det før til sommeren, så da må vi bare finne en løsning enn så lenge. Kanskje vi bare skal sette beltestolen i midten da. Virker som det beste akkurat no ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har touran, minste sitter i midten. Men vi skal kjøpe større bil nå, den er for liten til 3 barn synes jeg. Minste er 16 måneder gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...