Gå til innhold

Har dere gått på kino alene før?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har aldri gjort det, men har lyst til å prøve. Drar på kino for å se på film, men liker alikevel å ha noen å sitte sammen med :P

 

Kanskje vi kan gå på kino alene sammen, hi, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært hyggelig. Trenger ikke snakke, men bare for å ha noen til å "følge" meg inn hi,hi,hi...

 

uff, er så pysete av meg når det gjelder den sosiale delen....

 

hilsen hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel slik andre tolke det som når du går alene. Har sett mange som går på kino alene, men ser ikke på dem som viggo venneløs fordet.

 

Jeg tenkte at jeg skal prøve å gjøre det en gang. Har aldri gjort det, men vil prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte jeg skulle gjøre det ikveld eller i morgen (har barnefri), men så tenkte jeg i helgene der hvor alle går ut...men hvis jeg mingler meg bland folkesamling så er det vel ingen som vil ser meg???

 

hi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det en gang. Hadde gratisbillett og ingen ville være med. Kunne ikke la en gratis kinotur gå til spille, så da var det bare å mote seg opp og dra alene. Var litt ekkelt, følte at andre tenkte på meg som venneløs. Men det er jo ikke mange minuttene man sitter der før lysene slås av og filmen starter, og da gjorde det jo ingen forskjell om jeg var alene eller ikke.

Så jeg kunne godt gjort det igjen. Mye heller alene på kino enn alene på kafe, for da føler jeg meg på utstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det. Ser ikke problemet :-) Følte meg ikke som viggo, følte meg heller som en selvstendig jente som klarer seg selv :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har :) Jeg synes det er hyggelig å dra steder alene, så får jeg tenkt litt og gjort ting akkurat slik jeg vil. Jeg kan fint gå på kino alene, i bassenget og dersom kaféen ikke er full kan jeg fint sitte der alene også. Alene ved kafébordet i en fullsatt kafé hadde nok ikke gitt mersmak. Hvorfor tror du folk ser på deg som en "taper" dersom du går alene? - legger du merke til om andre er alene, og tenker du automatisk på dem som tapere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort dette mange, mange ganger.

 

Jeg begynte da jeg bodde utenlands og faktisk bare hadde en venn...og når hun fikk seg kjæreste gikk jeg heller alene enn sammen med de to(femte hjul på vogna liksom..)

Og da jeg var student og bodde rett ved kinoen gjorde jeg det ofte. Var så mye "styr" å organisere kinotur da alle i vennegjengen alltid ville være med... Så da gikk jeg alene hvis det var en film jeg ville se en kveld jeg ikke hadde noe annet å gjøre.

 

Det er litt ekkelt de første gangene men det blir en vane. Og jeg har aldri selv lagt merke til om andre går alene eller ikke så tror nok ingen andre enn en selv syns det er rart.

 

Eneste gangen jeg følte meg litt malprasert og ensom var da jeg så "Love Actualy" helt alene... så romantiske filmer alene anbefales ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe - ja en gang - men da skulle jeg anmelde en film for en avis - så da var jeg faktisk HELT alene - skikkelig spesielt å være den eneste i hele kinosalen.....

 

Hadde jeg vært interessert i å se en film og ikke hadde hatt noen å gå sammen med, hadde jeg selvsagt gått alene. Er sjelden på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Helt greit det. Det hender det kommer filmer som bare jeg har lyst til å se, så da går jeg alene. Om du kikker deg rundt i salen, så ser du sikkert flere andre som går alene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noe spesielt? Å gå alene på kino?

Jo det har jeg da gjort noen ganger. Lenge siden sist nå. Går dessverre ikke på kino så ofte lenger.

Viggo vennelös my ass! Ikke bry deg om andre da. De tenker absolutt ingenting om deg! Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gått alene en gang og aldri mer.. men ikke fordi jeg følte meg dum eller at noen stirret på "den rare som gikk alene på kino", men fordi jeg ikke fikk med meg noe av filmen fordi jeg av en eller annen grunn ble så satt ut av å sitte der alene..

hehe, veldig rart egentlig, men ble så feil å sitte der alene selv om jeg aldri snakker med noen under filmen... var liksom bare en del av selve kino opplevelsen som manglet...en ganske stor del for min del ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...