Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 vurderer å kjøpe en reima dress til gutten vår, men er det strekk i midjen på alle dresser, eller bare de fra 98 og oppover?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Det er to modeller, baby og junior. Baby går til og med 98, junior vet jeg ikke hvor starter, men mulig de overlapper hverandre. Jeg har iallfall en babymodell uten strikk i livet og med polstring i rompa i str 98. Den med strikk er forresten den beste.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Våre Reimadresser hadde strikk i ryggen i str 80 og 86.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 åj okei, takk for svar...best å kjøpe junior da? eller er det greit å ikke ha noe som strammer rundt midjen?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Kommer litt an på alderen. Men jeg foretrekker absolutt den med strikk rundt hele livet. Den er smalere og pga strikken kan du lett gå opp en str slik at dressen varer to sesonger.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Ja, og det kommer også litt an på barnet. Hvis det er langt og slankt er det hvertfall best med strikk rundt hele livet, ellers blir det fort litt vel romslig rundt livet. Hvis du har et kort kraftig barn tipper jeg det er bedre uten strikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå