Gå til innhold

er det strikk i midjen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å kjøpe en reima dress til gutten vår, men er det strekk i midjen på alle dresser, eller bare de fra 98 og oppover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er to modeller, baby og junior.

Baby går til og med 98, junior vet jeg ikke hvor starter, men mulig de overlapper hverandre.

Jeg har iallfall en babymodell uten strikk i livet og med polstring i rompa i str 98.

Den med strikk er forresten den beste.

Skrevet

Våre Reimadresser hadde strikk i ryggen i str 80 og 86.

Skrevet

åj okei, takk for svar...best å kjøpe junior da? eller er det greit å ikke ha noe som strammer rundt midjen?

Skrevet

Kommer litt an på alderen.

Men jeg foretrekker absolutt den med strikk rundt hele livet. Den er smalere og pga strikken kan du lett gå opp en str slik at dressen varer to sesonger.

Skrevet

Ja, og det kommer også litt an på barnet. Hvis det er langt og slankt er det hvertfall best med strikk rundt hele livet, ellers blir det fort litt vel romslig rundt livet. Hvis du har et kort kraftig barn tipper jeg det er bedre uten strikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...