Gå til innhold

Tips til bryllupsgave.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søstra mi skal ha bryllupsfest, de gifta deg egentlig i fjor på rådhuset. Nå skal de ha en litt avslappa sammenkomst med mat og mye godt å drikke. Vi kjøpte ikke gaver da de giftet seg, da vi faktisk ikke viste det før nå i sommer, hehe.

Men uansett, har dere noen tips til gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Giftet seg i hemmelighet et år, avslørte det året etter, for så å ha bryllupsfest enda lenger etter.

SÆRT!

Hadde det ikke vært for at det er søster så hadde jeg ikke gitt gave i det heletatt. Siden det er søster hadde jeg kjøpt enn liten ting, en fin blomstervase kanskje.

Bryllupsfest skal være i forbindelse med bryllupet. Ved å gifte seg i hemmelighet avstår man fra fest og gaver.

Skrevet

slutt å tull!

Det jo budeparets ønske å gifte seg i stillhet.. de skal jo ha fest, og da hører det med å kjøpe gave...

Akkurat somn når du har bursdagsfest, så kjøper jo folk gave til deg, men er ikke sikkert de hadde kljøpt hvis du ikke hadde bedt de til fest...

Ble bare så provosert...

Kan du ikke spørre henne da.. hva hun ønsker seg? Kanskje det er noe service de samler på, eller en serie med glass, vase el.l

eller gavekort.. kjedelig å gi synes jeg da...

Skrevet

Men jeg feirer da ikke bursdagen min evigheter etter at den har vært.

Da jeg ikke hadde mulighet til å feire at jeg ble 30 tok jeg det ikke igjen med e selskap når jeg var 31,5.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...