Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Gutt på 7 år som veier 57 kilo fordi foreldrene ikke klarer (gidder?) å si nei til ham. Trist!!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Dæven, var meg som høygravid det jo.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Helt sjukt!! Mora sa i introen at hun ikke skjønner hvorfor gutten er feit. Det er så trist at foreldre gjør slikt mot barna sine:( HI
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 49 brusbokser i uken!!! sykt:(
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 sykt og trist. Stakkars gutt må slite lenge med å ta av seg de kg og lære seg å spise normalt. Huff.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Er vi noe bedre her hjemme da? Ser utrolig mange overvektige barn.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Men det var jo en som veide 94 kg, og var 8 (?) år!!!!!! Vanvittig!!!! Blir helt sjokkert over hvor tafatte foreldrene er; "det er enklere å bare gi han det han vil ha, enn å måtte krangle med han", "jeg re så redd at jeg skader ham mer mentalt enn maten skader ham fysisk".... WTF????
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #9 Skrevet 30. september 2011 Nå moren forer barnet med opptil 7000 kalorier i døgnet er det helt klart mishandling.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #10 Skrevet 30. september 2011 Helt enig! Mange foreldre prøver og slanke barna, men setter de på slankekur og sender de på aktiviteter, mens de selv fortsetter som før..DET vil selvsagt ikke hjelpe barna det spøtt....Barn lærer av og se på de voksne... Så kommer de gråtende til kirurgen og vil ha slankeopert 10-åringen ,- for INGENTING hjelper...istedet for å ta tak i sin egen livsstil.:De vil gjøre ALT for at barna skal bli normalvektig,- bortsett fra og bli sunne og svette litt selv...Særlig om man som forelder selv ikke får den abnorme fedmen som følge av livsstilen...Kanskej fordi de vokse opp med sunnere mat, og ga kroppen et bedre utgangspunkt? I tillegg til at de som foster også hadde sundt kosthold, mens barna deres har vært utsatt for fet og genmodifisert mat fra de ble unnfanget....
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #11 Skrevet 30. september 2011 Stakkars stakkars barn. De er jo prisgitt at voksne tar gode valg for dem og gir dem gode vaner. Helsa resten av livet avhenger av dette. Jeg er bekymret for et barn jeg kjenner som også blir "overforet" og lever på tomme kalorier. Det er ikke så ekstremt med dette barnet da, men den lille jenta er bare 4 år og veier nesten 30 kg. Det er vanskelig å finne bukser og dresser som passer og hun har for tjukke legger til å få på seg støvler. Jeg er veldig redd for at hun skal få problemer med helsa si, bli ertet eller utvikle en spiseforstyrrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå