Gå til innhold

Hva er det med private barnehager? Dødsfall - igjen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En sånn ulykke tror jeg kunne skjedd hvor som helst. Dette var ett fall fra en lav høyde. Det kunne like gjerne skjedd hjemme i din egen hage. Tror ikke dette har noe med lavere standard i bhg. Det er bare tragiskt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer da ulykker i kommunale bhg og! I Mars var det en ulykke i min niese's gamle barnehage, der det er blandede avd ( 0-6 år) inne på lekerommet hvor en 3 åring omkom .. Kunne skjedd hvor som helst. Enig med 10.53.. Det er bare tragisk:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har både privat og kommunal bhg.

Synes de er strengere i den private med tanke på hvor mange voksne det skal være.

 

Et eksempel er at det var sykdom i den kommunale, var to voksne på 18 barn en dag.

Dette skjedde i den private også, men da kontaktet de foreldrene og spurte om noen av foreldrene kunne hjelpe til, hvis ikke måtte de stenge for dagen da det ikke var lov å drive bhg med så få voksne på jobb.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste barnehagene er jo faktisk private. Ganske få kommunale barnehager rundt omkring. Ulykken kunne forresten skjedd hvor som helst. Tilogmed hjemme i ditt eget hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nå veeeldig tilfeldig hvor det skjer ulykker.

Om ungene faller ned,el henger seg fast.

Trengs det vel ikke UTDANNET personale for å hjelpe barnet?

Det er like mange med utdannelse i privat barnehage,som i kommunal.

For no tull!

Nå virker det som at folk vil ha noen å henge ut i gapestokk spør du meg.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, da jeg hentet barna mine på 2 år i går sa de at jenta mi var litt for modig. Hun klatrer opp i alle høyder, og reiser seg uten å holde seg fast.

 

Kan bare ikke gå rundt å være redd hele tiden, ulykker skjer overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At et barn lander uheldig etter et fall fra lav høyde kan jo skje absolutt overalt, til og med fra sofaen og mot salongbordet hjemme.

 

Synes du skal holde slike standpunkter for det selv, de ansatte i barnehagen så jo fallet og gjorde alt rett. De har det helt forferdelig i dag selv om de selvfølgelig ikke kan lastes for det som skjedde!

 

Alle mine tanker og all min medfølelse til familien til ungen, men også til de som var på jobb i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...