Gå til innhold

Drikke i barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det blir opprør hvis jeg serverer saft eller jus i min datters 6års dag? Hun drikker ikke brus ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min drikker heller ikke jus, men hadde noen flasker brus fordet. Går sikkert fint å droppe brusen, men det er jo bursdag og koster ikke all verden for et par-tre flasker.

Hadde brus, eplejuice, melk og vann.

Skrevet

Min drikker heller ikke BRUS skulle jeg skrive, he he.

Skrevet

Jeg pleier sette noen flasker brus og en mugge saft på bordet i barneselskaper, og det går minst like mye saft som brus. Jeg ville nok hatt begge deler, men jeg tror ikke det ville blitt ville protester om det bare var saft ;)

Men hadde nok hatt to typer, er noen "sære" ungen som bare liker rød eller bare liker gul saft også...

Skrevet

Våre jenter liker ikke brus, så vi har servert saft og vann (de liker ikke saft heller, så da blir det vann) i alle bursdager. Ingen som har sagt noe på det, eller etterlyst brusen. Jentene er 7 og 4 år:)

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke, og dessuten er det vel normal høflighet at man drikker/spiser det som blir servert og ikke klager over hva som evt ikke serveres. Selv kommer vi nok likevel til å tilby brus (og også saft eller juice) i neste barnebursdag, selv om sønnen min ikke drikker det selv, men det er jo selvsagt helt opp til hver enkelt.

Skrevet

Tok eplejuice og hadde oppi noen dråper med blå konditorfarge, og kalte det sjørøverstyrkedrikk. Ungene syns det var fantastisk. De om ikke ville ha det fikk vanlig saft eller brus. Gikk like mye av alt.

Skrevet

I 4 års bursdag for noen uker siden serverte jeg brus, farris, saft og eplejuice. Det gikk like mye saft som brus.

Skrevet

Jeg hadde både, brus, saft og vann på 4 årsdagen til storebror i august, og alle barna ville ha saft. Ha litt av hvert stående, du! Da får de selv velge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...