Gå til innhold

Halloween

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp. Er det noen her inne som bruker å feire Halloween? Vi hadde Halloweenfest i fjor, kjempeartig. Men ingen knask eller knep, bare fest med utkledning og skummel mat. Sønnen min har gleda seg lenge til ny fest, så det skal vi ha. Men når bruker barn å gå knask eller knep i Norge? 31. oktober eller nærmeste helgedag? Det er jo stas å få besøk på festen av monstere som vil ha godteri :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her vi bor er alle uten den 31.oktober. Gatene er fulle av utkledde unger, synes det er litt gøy jeg.

Skrevet

Her er det på selveste dagen 31.okt at ungedommer og store barn er ute og går... Vi hadde ganske mange på døra vår i fjor og satser på at det kommer noe i år også =) jeg elsker slike ting så jeg kjøper gresskar og skjærer de ut og setter de til pynt + pynter med andre ting i vinduene og utenfor allerede 14 dager før Halloween.

I fjor hadde vi fest for ungene (med foreldre) men jeg synes ungene er for små enda til å gå gatelangs (4 og 7 år) I år er jeg diger på den tiden så jeg dropper festen i år, men skal høre med ei venninne om hun skal ha, for de hadde også i fjor....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...