gærne ko Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Hei og hopp. Er det noen her inne som bruker å feire Halloween? Vi hadde Halloweenfest i fjor, kjempeartig. Men ingen knask eller knep, bare fest med utkledning og skummel mat. Sønnen min har gleda seg lenge til ny fest, så det skal vi ha. Men når bruker barn å gå knask eller knep i Norge? 31. oktober eller nærmeste helgedag? Det er jo stas å få besøk på festen av monstere som vil ha godteri
Fire småtroll Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Her vi bor er alle uten den 31.oktober. Gatene er fulle av utkledde unger, synes det er litt gøy jeg.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Her er det på selveste dagen 31.okt at ungedommer og store barn er ute og går... Vi hadde ganske mange på døra vår i fjor og satser på at det kommer noe i år også =) jeg elsker slike ting så jeg kjøper gresskar og skjærer de ut og setter de til pynt + pynter med andre ting i vinduene og utenfor allerede 14 dager før Halloween. I fjor hadde vi fest for ungene (med foreldre) men jeg synes ungene er for små enda til å gå gatelangs (4 og 7 år) I år er jeg diger på den tiden så jeg dropper festen i år, men skal høre med ei venninne om hun skal ha, for de hadde også i fjor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå