Gå til innhold

Noen som har lagt ut annonse på finn?? Lurer på noe.


Storebror & Lillesøster

Anbefalte innlegg

Tidligere har man nåtte skrive om det man selger for seg selv og prisen,er det sånn nå at man kan gjøre det på selve bildet av det man selge?

Ser det står under på mange av bildene nå,er det slik? Har så masse jeg skal legge inn tar sikkert flere timer,så hadde vært kjedelig om annonsen var færdig og det ikke kom opp str og priser,så derfor lurer jeg på om noen har prøvd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du skrive på selve bildet må du gjør det i eget program før du laster opp bildet på finn.

Etter at du har lastet opp bildet på finn kan du skrive hva du vil under bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok var det jeg lurte på om man kan skrive teksten under bildet,før og sikkert nå også måtte det skrives etterpå og kom opp for seg selv.

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok var det jeg lurte på om man kan skrive teksten under bildet,før og sikkert nå også måtte det skrives etterpå og kom opp for seg selv.

 

Takk for svar.

 

Trodde det var sånn,men i og med at jeg kommer til og bruke 1-2 timer på dette så hadde det vært kjedelig om det ikke var sånn og alt måtte gjøres på nytt.så måtte forsikre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tips hvis du skal selge myyyyye... Ikke ha alt i en annonnse. Det blir for mye å se over for potensielle kjøpere og da går man lei.

 

Del heller opp annonsen opp i 2 (evt 3) Jeg selger mye på finn.no og kjøper også mye brukt.

 

Du kan fint begynne på en annonse, lagre og gjøre resten senere. Den lagrer det du har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte og dele det opp litt,utstyr, gutteklær,jenteklær,sko.

Men har masse alikevell,gir masse til freetex også,men selger de dyreste og minst brukte tingene,er shoppoholiker så det blir en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som ei annen skriver så trenger du ikke lage ferdig hele annonsen på en gang. Den blir lagret og du kan fortsette senere.

 

Veldig kjekt å kun skrive i selve teksten at str og pris står unger hvert enkelt bilde.

 

Da kan du skrive ett nr.først, str og så pris under hvert bilde og det blir da mye lettere både for deg som selger og for de som skal kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...