Gå til innhold

Mannen min jobber bare kveld, og det gjør at vi aldri får ha kjærestetid i ukedagene...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

men herregud så fornøyd jeg er med denne ordningen. Han har ordnet det slik med jobben, fordi han vil ha så mye tid med babyen det første leveåret, som det er mulig å ha. Derfor vil han være hjemme på dagtid, for å være pappa, og så er det bare et par timer før leggetid at han drar på jobb. I tillegg er han da opplagt til å ta seg av matlaging, klesvask og annet husarbeid. Kjærester kan vi være lørdag og søndag. Og så er det aldri noen som sukker og klager når jeg vil se Cæsar og Greys. hehe Er jeg heldig eller hva? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi jobber skift begge to, med kveldstid annenhver uke. Da er vi aleneforeldre hver vår uke, da med tv og data helt for oss selv, og kjærester i helger og ferier. Stortrives med den ordningen jeg også, selv om det er kjipt å aldri kunne komme seg ut på kveldstid i uka. Må ha barnevakt for ting som foreldremøter etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt det slik.. eller har jo nesten det.

Jeg er alenemor fra søndag ettermiddag til fredag kveld.

Får kjærestetid i helgen, men jeg må jo gjøre alt av husarbeid, handling, matlaging + alt som hører med ei jente på 5år.

Han kunne nok vært flinkere til å hjelpe til når han er hjemme, samtidig er det jo ikke hans rot. Og han er jo hjemme så kort tid, at da vil vi bare kose oss.. så får jeg heller ta alle hybelkaninene når han har reist...

 

Savner at han hjelper litt mer til med matlaging når han er hjemme, men han gjør mye ute i hagen, så det går vel opp i opp. Kan ikke si jeg er så aktiv der..

 

..men det er ganske deilig å ha tv`en for seg selv.... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg er utrolig heldig. Har visst bygd opp flaksen gjennom et tidligere uheldig og vanskelig liv, og nå er det bare herlig luksus på kjærlighetsfronten for meg. hi =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...