Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 JEg har gått på APP i hele år, ser at jeg har mottatt kr 95000 hitil i år, og de har trent meg 16500 i skatt. Er ikke dette veldig lite? Det er sånn tabelltrekk. De på ligingskontoret sier det er et relativt strengt trekk. Men jeg har ingen peiling, og frykter restskatt.... Er det lite skatt jeg har betalt?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Med så lav lønn har du jo ganske lav skatteevne og trenger ikke betale 30% i skatt. Det er egne regler for de med lav skatteevne. http://www.abcnyheter.no/skatt/faktainnhold/100112/skattebegrensning-pa-grunn-av-liten-skatteevne Står noe om det her, men er usikker på om de med aap kan søke, vet mammaen min som er ufør betaler veldig lite skatt (selv om hun faktisk tjener mer enn jeg gjør i min butikkjobb).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå