Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Jeg har gått opp 6 kg så langt. Fikk litt sjokk på vekta i morges. Men jeg begriper ikke hvor kiloene er!! Er det mye med 6 kg så langt? Jeg er normalvektig. Baby er også målt til litt over snittet så langt. Men det er nå ikke sååå mange gram det er snakk om i uke 22.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Er 22 i dag, og har gått opp 7, 8 kg (nesten 8..).... Så her håper jeg det ikke kommer mange flere kiloene altså... Baby er målt til litt over snittet her også, men fikk beskjed om at det ikke nødvendigvis betydde så mye enda, det endrer seg jo innen baby skal ut uansett =)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 jeg er i uke 26, og har gått opp 8 kg. ikke morsomt, men jeg spiser absolutt ikke mere nå enn jeg gjorde før, bare mindre aktiv. ifølge vektkurven her inne er det helt normal vektoppgang. er 176 høy og veier 88 kg. bikker vel 90 kg om ett par uker.....
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 21 uker og + 9 kg her... Synes også det er mye. Jeg kan se i ansiktet mitt at jeg har gått opp, og har i ærlighetens navn spist litt mye junk i det siste også...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 "godt" det ikke bare er meg Men jeg kan ikke se det på kroppen, så det kom veldig overraskende på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå