Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Dette er andre dagen jeg våkner med skikkelig vonde skuldre.. I går hadde jeg det gjennom hele dagen, men det lettet litt utover dagen (fikk massasje av mannen som hjalp litt). Men i dag er det på an igjen. Har lest at flere gravide er plaget med stive skuldre/nakke - hva kommer det av? Har ikke lyst å ta smertestillende nå mens jeg er gravid..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Massasje som du sier... jeg kjøpte en tube på et Aloe Vera-selskap som man kan smøre på nakke og skuldre ved stress. Denne virker faktisk ganske lindrende.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Kroppen får ekstra vekt og tyngdepunktet blir annerledes. Prøv å se om du kan varme opp skikkelig (gå en rask tur e.l.) og tøy ut.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 ja, det virker logisk. Men kanskje ikke akkurat det som er tilfellet her siden jeg bare er 11 uker på vei.. Mulig det bare er stress også da.. men takk for tips HI
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Rull med skuldrene så ofte du kan, og vift godt med armene når du går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå