Gå til innhold

Mannen tar ikke initiativ til sex, er det vits med prevensjon da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 uker siden jeg fødte + ca. en mnd før det har vi ikke hatt sex. Vi har 4 barn og jeg har ikke spesielt lyst på sex, men det ville vært koselig om han begynte å mase om det igjen da. Synes det er dritt at han ikke har like lyst på meg lenger. Dette tar knekken på selvtilliten merker jeg, hva skal jeg gjøre? Har hintet inatt om at babyen skulle sove på senga si slik at vi fikk litt tid dammen, og det syntes han var lurt. Jeg ventet til kl.1 på han, da jeg så at han ikke har lyst til å legge seg tok jeg baby intil meg og la meg til å sove, aner ikke når han kom til senga......triste greier.

 

For en uke siden spurte han meg om når jeg skulle sette inn spiralen...men hva er vitsen med å haste med det når ingenting haster her? Dessuten kan han jo kjøpe seg kondomer????? DUST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. jeg har bare et barn, men jeg å min samboer har ikke hatt sex siden jeg var 4 mnd på veg, nå er barnet 9 mnd og han har fortsatt ikke vist interesse for sex...grusomt hvordan dette tærer på selvtilliten.. jeg har suttet å prøve meg siden han har avvist meg s mange gnger, tror ikke jeg tåler en avvisning til. vi har de kjempebra ellers. først vart jeg lei meg, så frustrert, så sint, nå savner jeg bare nærhet med ham. forferdeli!! føler me deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanske han ikke vil ha sex, før dere har prevensjonen på plass? Ikke så moro med to barn på rappen, hvertfall ikke om dere har 4 nå.. Om du vil han skal skaffe kondomer, så si det til han da vel.. Om han er vant til at du står for prevensjonen, så kommer det ikke automatisk til han en dag at han skal skaffe kondom, bare si det til han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...