Gå til innhold

Når er det greit at de sover på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så ofte hun legger seg på magen i løpet av natta, men de gangen jeg våkner av at hun gjør det, så ligger hun med ansiktet ned i madrassen, så da snus hun kjapt rundt.. Syns det er litt ekkelt. Forhåpentlig vil hun vil snu hodet etter hvert, men har liksom ikke tid til å vente å se, hvis dere skjønner :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helsesøster sa at når de snur seg selv så er det bare å la de ligge.

Her begynte pjokken når han var rundt 6 mnd. Nå er han snart 9 og sover mesteparten av natta på magen. Vi snur han aldri.

Skrevet

Her ligger han også på magen hele natta. E snart 9 mnd. Ligget sånn ett par mnd nå

Skrevet

Huff, dette har vært min store bekymring i lang tid. Vesla begynte å snu seg fra rygg til mage da hun var 2,5 mnd. og vi har hele tiden snudd henne og enkelt netter har vi vært oppe i 5 "snuinger". Nå har hun 4,5 mnd. og jeg har begynt å innse at hun vil sove på mage og i natt har jeg latt henne gjøre det og for første gang har hun sovet hele natten uten å våkne:-) Har også snakket med helsestasjonen som sier at når de klarer å snu seg selv så er det et friskhetstegn og at man da ikke behøver å snu dem.

Skrevet

Kanskje på tide at vi senker skuldrene litt da. Hun begynner jo å bli stor..

Takk for svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...