Gå til innhold

noen som kjøper brukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som kjøper brukt vinterdresser o.l? Ser jo det ligger mange på finn.no, men jeg får meg ikke til å kjøpe brukt....jeg er sikkert fisefin ja:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt mye brukt, men aldri vinterdress. Ser for meg at de holder en sesong og thats it. Men det kommer veldig ann på alder og aktivitetesnivå. Har selv en MEGET aktiv tre åring, som sliter ut en dress på en sesong.

MEN i vinter, nå kulda og snøen kommer, skal han faktisk bruke en arva vinterdress. Men denne vet jeg at er kjøpt i begynnelsen av februar, også kom varmen i mars, så den er "nesten ny" :P

Men forstår ikke problemet med andre ting som er brukt, mye man kan gjøre med både møbler og klær for å freshe de litt opp =)

Skrevet

Ja, det gjør jeg, kjøper brukte klær så lenge det ikke er ødelagt. Men holder meg unna finn... vil se klærne før jeg kjøper de

Skrevet

Kjøpte nylig en veldig fin Reima-dress på Finn, men det er klart man risikerer å bli skuffet også.

Skrevet

Ja,hva er galt med å kjøpe brukte klær?

Går masse selv til 2.hand butikker og kan finne masse originale klær som ikke mange andre har.

Skrevet

Jeg bruker mye brukt på datteren min og jeg gir klær vidre men jeg kjøper ikke på Finn for jeg synes at fok der tar for mye.

Skrevet

Vi arver mye tøy og kjøper det lille vi trenger nytt. Sender vårt tøy videre til noen som arver dem igjen.

Skrevet

Her har vi vel kjøpt klær for 500 kr selv... Min mamma elsker å gå på loppemarked, og finner mengder av flott tøy; mye av det helt nytt eller nesten ubrukt. Vi har også arvet mye fra min søsters to barn. Jeg syns brukte klær er topp, det sparer man mange tusenlapper på!

Men når det gjelder utedress i barnehage, så er dette noe vi kommer til å bruke litt penger på. Vil jo ikke ha vått eller kaldt barn! Men om vi arver en flott og dyr utedress, eller min mamma finner en fin og dyr utedress på loppis, så prøver vi jo ut det først. Jeg tror at de dyrere utedressene, som troll og reima, nok er de beste, ut i fra hva jeg leser her og hører fra andre.

Skrevet

Jeg kan godt ta imot\kjøpe brukte vinterdresser og klær fra venner og kjente. Men kjøper ikke brukte klær på finn.no. Klarer rett å slett ikke å stole på at det er pent brukt og at bildene er sanne. Syns i tillegg de er dyre der og, og jeg har ikke så mye penger at jeg vil "gamble" på at klærene er fine.

Skrevet

Kjøper masse på Finn. Er det for dyrt pruter jeg bare. Sier de nei så blir det ikke noe kjøp da.

Dresser kjøper jeg ny. Men har kjøpt mange dresser på Finn til halv pris med lapp på eller som er brukt et par ganger. Supert syns jeg. Har aldri eid en Reimadress som har kostet meg mer enn 700,- Da har begge ungene gjenre to helt nye dresser til hver sessong. Sparer mye på det:)

Skrevet

Har kjøpt mange fine klær på finn.no, både til meg og barna. Merkeklær er jo genialt å kjøpe brukt! Dresser og sko/støvler kjøper jeg alltid nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...