Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Jeg har så lyst til å bli skredder, men er venstrehendt. Er det gjennomførbart for meg å bli skredder da, tror dere? Jeg vet det finnes kjevhendtsakser og det funker utmerket, men finnes det kjevhendtsakser også når det kommer til mer 'profesjonelle sakser' og sånn..? Og eventuelt annet utstyr som vanligvis er utviklet for høyrehendte? Jeg vil jo ikke bli 'Hun skredderen som ikke kan klippe'.. Forståelig nok! Håper på svar fra andre (venstrehendte) sydamer!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Tipper det finnes det meste av utstyr for venstrehendte. Men for å få et skikkelig svar på dette hadde jeg kontaktet de som faktisk driver å utdanner.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Jeg er venstehendt og syr masse. Jeg bruker saks for venstrehendte, men utstyr ellers bruker jeg likt som alle andre. Det er da slett ikke noe problem. Ser ikka hva du mener skal begrense deg.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Spydamer leste jeg, på tide å legge seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå