Tira Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Hei. Samboer og jeg fikk en sønn for 6 mnd siden. Jeg ammer han fortsatt, men vi vil gjerne bli gravide igjen så kjapt som mulig. Noen som vet om det er mulig selv om jeg ammer? Vil helst ikke slutte riktig ennå, men det blir kanskje pose og sekk prinsippet??
MammaMø med to små Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Det er mulig,men veldig vanskelig ja. Det sies jo at å amme er som prevansjon. Den er dog ikke helt sikker, så det er alltid en mulighet for å bli gravid. Men jeg ville ikke satset på det dessverre:/
Trultetryne Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Jeg ammet fremdeles litt da jeg ble gravid. men jenta mi var da 1 år og 8 mnd, og jeg ammet bare på natt (men noen ganger 2-3 ganger iløpet av natta).. Fikk mensen ca ett år etter fødslen, men den ble ikke regelmessig før etter enda et halvt år. Jeg er nå 9 uker på vei, og avsluttet ammingen helt for ca 4 uker siden,
2 tette og 1 badehette Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Titter innom fra 2 tri for å dele min erfaring. Hadde også hørt at det å bli gravid mens man ammer er vanskelig, men jeg ble gravid etter 8 mnd, mens jeg ennå fullammet. Så det er fullt mulig. Vi brukte ingen type prevensjon mellom nr 1 og nr 2 og ble gravide med nr 2 i første cyklus (fikk ingen mens først). Så kjør på - det er håp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå