Jojo x3 Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Det er helt sant, jeg prøvde flere forskjellige plagg i min "gamle", vanlige størrelse, men ingen passet... Ja, jeg vet at jeg har født 3 barn og ja, kanskje er kroppen min blitt annerledes, men likevel, det er nå tross alt snart 7mnd siden fødsel:-) Noen som har opplevd det samme? :-)
Gjest Madolyn Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Hele klesskapet mitt har krympa ;D Hehe, har ikke vært på H&M på lenge, men håper noen andre vet hva som har skjedd
Tia79 - ♥prinsesse♥ 23.07.11 Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Vet ikke med voksenstørrelsene, men syns barnestørrelsene var veldig små. Fikk spørsmål om hvilken størrelse jeg ønsket til jenta og sa at hun bruker 62 nå, så 68 var veldig greit å få klær i. Vasket opp klærne og da jeg skulle legge dem i skuffa med 68-klær, syns jeg de virket så små. Bodyen var like stor som de bodyene hun har i 62 (for d meste bodyer fra name it). Tenkte at den muligens hadde krympet, men syntes d var rart. Kjøpte et par bodyer fra HM for et par dager siden, og tok også da str 68. Sammenlignet dem før vask med en 62-body og de var like store! Greit nok at det er litt variasjon i størrelsene, men dette syns jeg var litt i overkant. Jeg hadde normalt sett kjøpt 62, og da ville den jo vært for liten...Noen andre som den erfaringen?
Jojo x3 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2011 Har ikke den erfaringen med barneklær! Det er nok bare meg....hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå