Gå til innhold

I alle dager, klærne på HM har krympet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt sant, jeg prøvde flere forskjellige plagg i min "gamle", vanlige størrelse, men ingen passet... Ja, jeg vet at jeg har født 3 barn og ja, kanskje er kroppen min blitt annerledes, men likevel, det er nå tross alt snart 7mnd siden fødsel:-)

Noen som har opplevd det samme? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele klesskapet mitt har krympa ;D

Hehe, har ikke vært på H&M på lenge, men håper noen andre vet hva som har skjedd ;)

Skrevet

Vet ikke med voksenstørrelsene, men syns barnestørrelsene var veldig små. Fikk spørsmål om hvilken størrelse jeg ønsket til jenta og sa at hun bruker 62 nå, så 68 var veldig greit å få klær i. Vasket opp klærne og da jeg skulle legge dem i skuffa med 68-klær, syns jeg de virket så små. Bodyen var like stor som de bodyene hun har i 62 (for d meste bodyer fra name it). Tenkte at den muligens hadde krympet, men syntes d var rart. Kjøpte et par bodyer fra HM for et par dager siden, og tok også da str 68. Sammenlignet dem før vask med en 62-body og de var like store! Greit nok at det er litt variasjon i størrelsene, men dette syns jeg var litt i overkant. Jeg hadde normalt sett kjøpt 62, og da ville den jo vært for liten...Noen andre som den erfaringen?

Skrevet

Har ikke den erfaringen med barneklær! Det er nok bare meg....hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...