Gå til innhold

hvor fnner jeg mammabukse i stor størrelse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne mammabukse i stor størrelse. Jeg er mest lysten på myk bomullsbukse eller lignende. Helst ikke dongeri. Men finner ingen steder som selger store mammabukser. H&M har små størrelser, dessverre. Noen som har tips??

takker for hjelpen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er veldig stor, og har kjøpt svarte bomullsbukser som er veldig ok og deilige å gå med på H&M!

Mange av buksene de har der er små, vet det, men de har også noen som er store og gode.. Og det er god strekk i denne buksa i tillegg;) Bor i den om dagen jeg.. (måtte kjøpe litt flere til å bytte på, hehe;)

Lykke til:)

Skrevet

Da spørs det hva du mener med stor da. Jeg har kjøpt i størrelse 48 på Ellos. XL- størrelsen på Hennes er ganske så stor. Jeg har kjøpt meg skjørt og legging i xl- som faktisk ble aaaaltfor stort.

Men jeg har også bestilt bukse fra England, Dorothy Perkins heter butikken. Der er størrelsene ganske store. Der er det mye å velge i også i litt store størrelser. Ellers så finnes det jo både danske og tyske sider med noe stort.

Skrevet

på nelly.com selger de mamalicious klær, og de er store i størrelsen. JEg svømte i str 30, som jeg bruker til vanlig. altså 30 tommer rundt. sjekk ut de. =)

Skrevet

Min kose bukse kom jeg over på dressmann XL! Den er stoooooor og god! Der har de ulike typer joggiser i store størrelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...