Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Har en gutt om begynner i barnehagen i Januar og jeg lurer på: har dere andre 2 dresser og flere par sko?? Har kjøpt en del ull undertøy, fleece, votter, luer osv.... men er jo svindyrt å kjøpe dobbelt av vinterdresser, sko osv... hvordan gjør dere det?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Greit ha en del votter og luer og sånt, det FORSVINNER hele tiiiiden og jeg blir bare helt gal av det. Merker alt, men borte blir det. Sviske vekk på ettermiddagen når jeg har lagt det på plassen hans om morgenen. MEEN dresser og sånt trenger man vel ikke to av. Vi tar med hjem dersom det er planer om noe man trenger regntøy eller dress til. Ofte er det jo bare middag og kvelden uansett, sånn midt i uka.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Nei, vi har ikke to av alt. Vinterdressen har de i barnehagen. Vi tar med dressen hjem i helgene, eller hvis vi skal annet. På hverdagen så er vi sjelden ute på ettermiddagen om vinteren. Vinterskoene har de jo på seg til og fra barnehagen, så vi trenger ikke to av de. Luer, votter, fleecedresser etc har vi flere av.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Nei, vi har aldri hatt dobbelt av dress og sko.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Det eneste jeg har to eller mer av er ullundertøy og luer.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 okei, men tenker om dressen/skoa blir kjempe våte og de må være tørr til dagen etter?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Votter, luer og ullundertøy har jg fler av, men ikke dresser og sko osv. Har 3 barn, og det hadde blitt litt mye... :S
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Har alltid hatt 2 av alt til gutten min. Men kjøpte dress og sko som var litt rimeligere som reserve. Evt. kan dere jo ønske det i julegave siden han ikke begynner før i januar.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 Dressene tørker over natta om du vrenger dem og henger den på badet eller at annet varmt rom. Skonene fikser du med en skotørker. Har aldri vært noe problem.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #10 Skrevet 29. september 2011 Har flere votter, luer, ullundertøy og slikt. Har et par vinterstøvler og et par cherrox. Vinterdress har vi en av, men har også vinterjakke og bukse som kan brukes om dressen ikke har blitt tørr el. Har også 3 barn og alle har en hel dress og en to-delt:)
ellen-propellen Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 Jeg har 2 av alt, men jeg har ikke kjøpt det. Til eldste har jeg 3 av alt siden skole og SFO ikke er i samme bygg. Mine barn bruker arvetøy + at jeg ønsker dette i gaver både jul og bursdag. Vi trenger tøy fremfor flere leker:- P
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #12 Skrevet 29. september 2011 Jeg har 2 dresser til sønnen min. En fra HH og en billig en som fungerer som reservedress, i tilfelle dressen fra HH blir for våt og må tørkes til dagen etter. Luer og votter kjøper jeg mye fra Hm, for de er ikke så dyre og er fint å ha som reserve på skolen. Dem forsvinner så fort. Har et par vintersko (sorel) og et par cherrox til sørpete dager. Det er slik jeg gjør det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå