Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Har en gutt som akkurat ble 3 år, og bestemoren hans lurer på hva han ønsker seg. Jeg pleier ikke å synes det er vanskelig, men nå kom jeg plutselig ikke på noenting! forslag?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Togbane, duplo, sparkesykkel, fotball, tråtraktor, ski, skøyter.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Togbane,bil garasje med småbiler,puslespill/lotto.
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Tja.. Nå er han snart 4, har storebror på snart 11 som er flink til å ta han med i lek, så her går det mest i rollelek som ofte omhandler figurer fra Narnia og Ringenes Herre.. MEN de lekene han har lekt med det siste året er lego (små, har aldri likt duplo), andre småfigurer og dyr, biler og puslespill.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Har jente da men...: Lego, puslespill, perler, tegne/male-saker, dukkevogn, sabeltann/vennebuen/kitty figurer, bøker, lekekjøkken,
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 FJERNSTYRTBIL, en høvelig stor en, det fikk min gutt i bursdagsgave.. å oioi, den var skusess! far og sønn er hver dag ute å kjører på veien..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Her går det også i lego og duplo (om hverandre). Gutten vår er ekstremt opptatt av lastebiler, gravemaskin, traktorer og slikt- har ikke brydd seg stort om biler og togbane, men nå de siste ukene har han fått helt dilla på Lynet Mcgueen! Blir nok preget av de store gutta i barnehagen;) Så nå er hovedaktivitetens hans om dagen å ligge på magen med Lynet og kjøre på et slikt bil-teppe:) Kan holde på i timer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå