Gå til innhold

Utroskap...og menn som reiser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv en mann som jobber på plattform.

Jeg vet han jobber lange skift, men det som man aldri kan vite når den andre partneren jobber borte fra hjemmet er jo om at hvis han/hun er utro så får vi ikke vite det..det tenker jeg på av og til....

Jeg er ganske sjalu, vet hva alle damene der ute heter og hvor gamle de er...er kun 2 unge damer og ellers halvgamle polske vaskehjelper...

Men trøster meg med at jeg har tilgang til facebook og mobilen hans....

Av og til så lurer jeg på hvorfor jeg er så redd, egentlig så trenger man ikke reise for å være utro..de fleste jeg kjenner som har vært utro, reiser ikke.

Og jeg kunne også lett dratt på byen når han er borte og være utro uten han fant det ut....

han har sagt til meg at de som jobber offshore føler seg ofte isolert også..og tenker på dama og ungene hjemme...

Men det er alltid ekkelt å vite...at selv om du IKKE tror han/hun kunne være utro..så vet man jo aldri!!

Hater å ikke vite...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget er at man kan aldri vite!

Har en mann det i seg (å være utro, altså), trenger han ikke gå lenger enn til nabokjerringa.

Klart at anledning kan skape tjuv, men jeg tror at de som virkelig er glade i familien sin, kan holde seg på matta selv om de ikke sitter å holder konemor i hånda hele tiden.

Skrevet

konemor i hånden hehe:)

ja, det er sant det....man vet aldri uansett...

når jeg spør om han har vært utro, så ler han bare og sier hva tror du???!

har jo ikke kamera der ute og satser på at han ikke er utro.

men han sier alltid at damene er værst., altså utro.

kan LETT se for meg at de unge damene der ute er ute etter de gifte mennene.

HI

Skrevet

altså jeg er 26år selv, så ung da:)

høres litt rart ut når jeg sa de unge damene

hi

Skrevet

Her går det jo helt klart på person, Er man en utro person så er man like godt utro hjemme.

De som jobber ute (min erfaring ) snakker varmt og med godhet om familein hjemme. Savnet og kjærligeheten kommer når reiser så mye - at utroskap er helt utaktuelt. Tror absolutt ikke du har grunn til å være mer redd for dette enn andre, Utro kan man jo være hjemme, er man typen til det så...

Skrevet

Min mann jobber rett rundt hjørnet her, og kommer hjem hver dag. Men like lite som deg, kan jeg VITE 100% at han ikke er utro- jeg er jo ikke sammen med ham 24 timer i døgnet.

Så det er et VALG du må ta, om du stoler på mannen din.

Jeg stoler på min, ellers hadde jeg ikke orket være sammen med ham, på samme måte som han må stole på meg.

Det er en del av det å være i et forhold, man er nødt til å la tvilen komme den andre til gode, og innse at om partneren vil være utro, så er de det, uansett. Det hjelper hvertfall ikke å oppføre seg som en dritsjalu furie, det er det ingen som holder ut med i lengden. Man må ta et valg, å stole på, eller ikke. Og gjør man det ikke, har man vel egentlig ikke så mye å gjøre sammen?

Skrevet

21.43

Det er sant.

Men jeg er bare generellt veldig redd for å bli sviktet...på alle måter.

hi

Skrevet

Redselen er jo geniun den, selv om den kan være litt irrasjonell av og til!

Du får tenke at sannsynligheten er nokså liten for at en av de to unge damene der skulle ha skikkelig gristlyst på akkurat DIN mann blant alle mennene der.

Skrevet

Tror nok ikke du har så mye å bekymre deg for.

Offshore så er det i hovedsak menn som jobber. Kvinner er fortsatt i mindretall der ute. De lever ganske tett på hverandre når de er ute og har en form for et lite samfunn.

På grunnlag av dette har jeg veldig vanskelig for å tro at noen av damene som jobber der ute er villig til å sette rykte sitt i fare med å hoppe til sengs med en av kolegane sine. For dette hadde ryktes veldig fort.

Derimot tror jeg faren er mye større på vanlig kontorjobb der man har mulighet til å jobbe sene kvelder og kanskje er aleine på jobb.

Så slapp av og stol på mannen din du :-) Du får det mye bedre på det viset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...