Gå til innhold

Sterilisering Mann. Jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann skal steriliseres til uken.

Lurer på hvordan hverdagen blir etter inngrepet.

Blir han sengeliggene?

Kan han passe barna mens jeg er på jobb?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min gjorde det sist fredag og han hadde mye smerter den første dagen... Han klarte ikke passe 3 åringen og babyen den første dagen ihvertfall.. I dagene etterpå har det sakte blitt bedre.. Så svaret er tja - kommer an på alderen til barna og hvor mye jobb det innebærer å passe de...

Skrevet

Da tror jeg mannen din har lagt på litt når han har beskrevet sine smerter;-)

Skrevet

Det er nok veldig forskjellig hvor vondt de har.

Mannen min var også nokså "ubrukelig" første dagen, og kunne ikke passe de søte små. Og han ligger seg ikke ned og syter for ingenting!

Skrevet

anonym 21:52 - hva vet vel du om det ??????? Jeg trengte da slettes ikke at mannen skulle si noe som helst - jeg kunne tydelig se at han hadde veldig vondt.... Akkurat som det er forskjellig hvor vondt en fødsel oppleves er det vel forskjellig hvordan en sterilisering oppleves??????????

Skrevet

Min mann fungerte helt greit etter operasjonen. Var øm men kunne gjøre det meste. Minstemann var rundt 1 år så her var det ingen problemer mht det...

Skrevet

Hehe selvfølgelig er det individuelt hvor store smerter man får etter en vasektomi, men at mannen skal være så utslått av smerter etter et så lite inngrep, ja det har jeg veldig liten tro på. Men vi vet jo at menn er eksperter på å være syke, og har veldig lav smerteterskel, så det kan nok like gjerne være det som spiller inn.

Mannen min er ikke sterilisert, men fikk fjernet forhuden for noen år siden, noe som er et veldig mye større inngrep, enn en vasektomi. Det var vondt, men det var overhodet ikke slik at han ikke kunne ta del i pass av barn. Og han har ektremt lav smerteterskel pga kroniske smerter.

Skrevet

Hehehe ja det er et lite inngrep ja.. Min mann har både sterilisert seg og fjernet forhuden og kan si at det å fjerne forhuden kan ikke sammenlignes nei. Det var mer smerter forbundet med det ja, men han kunne absolutt fungere i hverdagen. Litt smerter når han gikk selvfølgelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...