Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Jenta mi på 5 år datt og slo fortanna si i stad...blått tannkjøtt, blod og ei litt løs tann...bør jeg kontakte tannlege i morgen??
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Ja det burde du. Tannlegen tar kanskje et bilde. Er jo ikke så farlig om hun mister den. Men det å slå melketennene kan skade de permanente tennene som ligger under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå