Gå til innhold

Kjøper dere vinterjakker til toåringen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte i fjor, men ble bare brukt noen få ganger, så vet ikke om jeg gidder å kjøpe i år. Han har jo på seg dress når han skal ut og ellers så har han på seg ulldresser i bilen og evt. i vogna...Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke kjøpt til de største da de var på den alderen, men vurderer å kjøpe til minstemann iår. Men kjøper ikke dyre greiene, da dressen som oftest kommer til å bli brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med 21.11.

Bruker jakke til butikken, til bhg og andre ærend.

Men det er ikke en slik kjempetjukk, mer som høstjakke vil jeg si =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig. Han vil vel sikkert gå en del iår så kanksje hoppe litt ut av vogna og gå ved siden av. Om han ikke har utedress er det jo kjekt med en jakke da. Han ligger vel ikke under en pose hele tiden som han kanskje gjorde mer av ifjor?

 

Han skal vel gå mellom bil og huset? I bare ulldress da kan han jo bli våt om det sner osv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant sant, kan nok ikke forvente at han sitter så mye i vogna i år som i fjor. Ellers så har vi tre skritt til bilen (med cupevarmer) og ti inn i bhg, så sånn sett går det fint med ulldressene/ullfleecedressene...

 

Har sett ei fin vinterjakke på HM, håper de har igjen riktig str for de forsvant for på nett gitt ;) ellers tar jeg imot tips om noen har funnet andre jakker til en grei pris.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte vinterjakke ja. Som nevnt over her, til og fra butikken senter, besøk.. Syns det var litt rart å ikke kjøpe jeg.. Kjøpte ikke sånn super varm bobblejakke da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...