Gå til innhold

hvor finner vi smååå sko??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille nærmer seg det og gå for seg selv, pga dette leter vi selvfølgelig etter sko.

Fordi vi skal på en ferietur veldig snart hadde det vært greit å ha sandaler til h*n sånn med tanke på varm sand etc,MEN

og da mener jeg virkelig MEN

h*n har nemlig str 17 i sko og det greier jeg seriøst ikke og oppdrive har lett mange steder

jeg har ikke tid til å bestille på nett men skulle gjerne funnet det i oslo eller fredrikstad noen som vet om hvor man kan finne så små sko??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H & M, eneste stedet jeg finner sko til min lille tass.

Skrevet

Sandaler i str 17 i butikk i Oslo nå, det tror jeg du bare kan gi opp. Sommerskoene er borte fra hyllene, og str 17 hadde vært vrient midt på sommeren.

Det jeg gjorde da min var så liten var å la han bruke disse sokkene med skinnsåle også ute.

Skrevet

Og godt mulig de har ekspresslevering om du kontakter de.

Skrevet

Takk takk

:-D

mest krabbesko ser jeg men skal jammen se gjennom alt om jeg finner noen sandaler!! så få jeg satse at jeg rekker å få de

Skrevet

ingen sandaler gitt!!

noen andre med tips til butikk??

ang det å finne sandaler vet jeg at det er sandaler inne i butikker flere steder fremdeles da jeg har vært å sjekket et par steder.

mange barn bruker sandaler inne i barnehagen etc så har troa på å finne sandaler bare ikke småå nok

Skrevet

guri her forsvinner det raskt nedover gitt!! sorry at jeg plager dere med dette innlegget altså men er litt "desperat" :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...