Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Dame på 37 år har alltid blitt fort sur. Får hun ikke viljen sin så kan hun plutselig finne på å bare gå. Hun har alltid vært sånn fra hun var i begynnelsen av tenårene. Har hatt et langt forhold for mange år siden. Ble slutt fordi hun rota med andre menn. Etter dette forholdet fortsetter hun å rote med flere menn. Hvis disse mennene ikke vil mere enn å rote så bombanderer hun dem med telefoner og meldinger natt og dag. Hun er blitt anmeldt 3 ganger som jeg vet om for telefonsjikanering. Hun har også kjørt etter flere av dem og spionert. Hun var sammen en mann for noen år siden i et år. da ble det slutt. De kranglet om alt mulig, hun var utrolig sjalu og ble fort sint. Provoserte veldig. Han hadde vissnok dyttet henne et par ganger og gitt henne et klasp på kinnet et par ganger. Hun slo han mange ganger. Hun fulgte etter han etter det ble slutt, sto utenfor jobben hans osv mens hun ringte og ringte og ropte etter han. Hun anmeldte han for vold. Så ble hun sammen en annen mann. Vi trodde alle at dette kom til å vare. men nei da, begynnte å bli masse krangling mellom dem. Hun var sur han skulle treffe kompiser, hun provoserte han voldsomt med store humørsvingninger, hun slo han og klorte han. Til slutt klikket det for han og han slo tilbake. De regelrett sloss flere ganger. Alltid var det hun som begynnte å slå sier han, hun sier det var han som begynnte enkelte ganger. Nå er det slutt og hun har anmeldt han for vold. Kunen skrevet mye mer, men det blir så langt. Hva tenker dere når dere leser dette?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Jeg tenker personlighetsforstyrrelse
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Hvordan da mener du? At det ikke stemmer?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Jeg tenker at jeg ikke hadde orket å hatt en slik venninne. Men hennes historie med menn hadde jeg ikke hatt noe med selv som en venninne så sant hun ikke blandet meg inn i det. Da hadde jeg hvertfall ikke orket å være venninnen hennes.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Ser en her tror hun har en personlighets forstyrrelse, hva mener dere andre? Og hvordan få henne til å forstå at det hun gjør ikke er bra? Hun har forøvrig vært innlagt på psykiatrisk et par ganger. Tvangsinnlagt av eksen faktisk. Og hun var helt sjokkert over at hun ble det, for det var jo ingenting galt med henne. Det er alle andre det er noe galt med
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 "Tvangsinnlagt av eksen faktisk." Hvordan fikk han det til?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Hun har sannynligvis blitt misbrukt/ mishandlet/ sviktet i tidlige år..Ofte er det en trist historie bak psykisk sykdom, og jeg er ikke veldig i tvil om at denne jenta lett kunne fått en slags diagnose..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 Det var hennes ord det altså, så det har jeg ingen anelse om. Og på den tiden (var ikke hennes siste eks), var hun fortsatt sammen med han.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #10 Skrevet 29. september 2011 Jeg vil jo gjerne hjelpe henne for jeg er fryktelig glad i henne. Men hun vil ikke høre på meg. Hun blir kjempe sur bare jeg nevner det. Tips til hva jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 Ikke konfronter henne med aggresjonen og hennes oppførsel. Gå tilbake i tid og spør om det har hendt henne noe, om noen har såret henne
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #12 Skrevet 29. september 2011 Jeg vet menn har såret henne og vi har snakket om fortiden hennes. Men det har jeg også og flere jenter jeg kjenner, men de oppfører seg ikke slik likevel. Jeg må innrømme at jeg er oppgitt. Det er ALLTID drama i livet hennes på en eller annen måte. Og går det en stund uten, så lager hun drama. Jeg vil prøve å få henne til å innse at kanskje hun skal prøve å se litt på seg selv istedet for å skylle på alle andre. Men hun ser ikke selv at hun har noe problem, det er alle andre som har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå