Gå til innhold

Hva er galt med Toro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig noe galt?

Har dere tid og krefter til å lage mat fra bunnen av hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mye, bortsett fra litt for mye salt og noen e stoffer. Om du bruker toro saus til resten av middagen så syntes jeg det er helt ok, eller om du lager tomatsuppe med egg og grovt brød feks.

Skrevet

Det inneholder jo IKKENOOOOO næring!!

Skam deg som ikke lager mat fra bunnen til barnet ditt.

Alle mødre med respekt for seg selv bør ha sin egen økologiske farm for å sikre kvaliteten på alle råvarene de lager mat av.

Skrevet

Ja, det gjør jeg så og si hver dag. Med litt tilpasning er det ikke noe problem. Jeg skreller poteter, hakker grønnsaker osv før jeg drar om morningen, evt før jeg legger meg kvelden i forveien. Da er halve arbeidet gjort.

lasagne kan jeg f.eks lage ferdig kvelden i forveien og så er det bare å sette den inn i ovnen når jeg kommer hjem.

Kjøttkaker kan jeg også lage ferdig kvelden i forveien, så skreller jeg poteter før jeg drar på morningen, da er det bare å steike kjøttkakene når jeg kommer hjem fra jobb. og lage kålstuing da...

Osv, osv...

Barna kan være med på å lage middagen fordi man ikke trenger å stresse fordi man er sultne og må spise snart.

Man gjør det som er viktig for en, prioriterer.

Jeg syntes forresten TORO var helt greit før jeg begynnte å lage alt selv. Nå sliter jeg med å spise toro lasagne eller meksikansk gryte. Det smaker ÆSJ, og jeg synes det er flaut å servere det til gjester.

Jeg bruker litt TORO sauser da, bearnaise og kylling saus, f.eks, men brun -og hvitsaus lager vi selv.

Skrevet

Jeg syns heller det ikke smaker godt lengre med toro osv etter jeg begynnte å lage mat selv. Før kunne jeg godt kjøpe en frossen pizza til middag jeg altså, men nå skjer det ALDRI og glad er jeg for det!:)

Skrevet

Toro er allright det, så lenge det ikke er hver dag. Men det er utrolig hvor mye halvfabrikata en får i seg i løpet av uka, selv om man lager det meste selv. Jeg har funnet ut at det blir halvfabrikata i alle fall annenhver dag, noe jeg synes blir for mye.

Mandag: ikke noe halvfabrikata

Tirsdag: fortsatt på den smale sti..

Onsdag: posesuppe til de hjemmelagede pannekakene

Torsdag: fiskegrateng fra frysedisken

Fredag: taco med ferdige lefser, pose til å ha på kjøttdeigen og kjøpesaus

Lørdag: posesaus på middagen

Søndag: viltgryte fra pose til hjortekjøttet

Altså halv- og helfabrikata 5 av 7 dager. Prøver derfor å skjerpe inn noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...