Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Ikke hvis jeg skriver hva jeg har gjort. Så det kan jeg ikke gjøre
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Vel... jeg tror vel å ligge med broren til kjæresten min er en klar vinner her...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 ONS med min beste kompis! Så på han som bror, fikk spader når vi våknet i samme seng på morgenen, hvertfall når vi så kondomene på gulvet.. usj, mistet bestevennen min pga det.. Etter det har jeg alltid holdt drikkingen på et stabilt nivå, så jeg har noe kontroll på meg selv!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Å si til meg selv gjentatte ganger "nå er du for full, ta deg sammen" i speilet.. hahaha
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Hatt sex med menn jeg ikke engang vet fornavnet på. Og dette skjedde hyppig da jeg var yngre. Ser liksom ikke poenget nå, men...................
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Kom igjen, ingen som vet hvem du er eller hva du har gjort!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Stakk en hel boks med sugerør i håret mitt, løp rundt og kalte mg for "suge monsteret" (flau).. Jeg var da 24 år, så var ikke noe fjortis påfunn heller.. Samboeren har en film av det på telefonen sin den dag i dag.. Vi ble forresten sammen ca 1 månde etter den fyllekula..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 Hahaha, nå ler jeg godt her! Selv pleier jeg å finne den feiteste karen på festen å be han opp til en dans.. rett og slett for å være snill. Blir alt for snill i fylla, hahaha. De pleier å sette pris på det da.. FLAUT
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #10 Skrevet 29. september 2011 Ringte redaktøren i lokalavisen og la ut om at det var så jævlig dårlig gjort at folk inviterte til nachspiel og så var de ikke hjemme. "Det er noe du burde skrive om i avisen din!", skal jeg ha sagt. Uff, det var tidenes verste bondeanger
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 Ringe til jobben på natta for å sia at jeg ikke kom på jobb om morgenen, for å igjen ringe på morgenen å si ifra at jeg ikke kom på jobb AU!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #12 Skrevet 29. september 2011 Jeg var veldig på "fjortiss"fylla når jeg var fra 15-19, så har gjort mye rart.. Husker ikke alt engang, mye teit. -Stjelt et elgskilt, isskilt (Ikke en sånn diplomdame som i reklamen da) -Skjelt ut masse folk -Danset på strippestang, med klær da, men ser jo bare ufattelig teit ut. -Plastret en ukjent blødene gutt med gaffateip. Det ble sikkert veldig godt å få av igjen. Jeg var selvutnevnt hypokonder, så dette kunne jeg selvsagt. -Skjelt ut x antall folk for klær og utseende. Jauda, kjempestolt av den. -Sex med ukjent gutt. Husker ikke mer.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #13 Skrevet 29. september 2011 Hadde på meg feil sko når jeg skulle ute! Tok på meg crocs av alle ting (av vane) og satte meg i bilen. Når vi kom fram kom en yngre jente og sa "jasså, ikke dårlig med crocs på byen, sto fint med kjolen din!" Har ikke ord, det var så UTROLIG ydmykende!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå