Gå til innhold

Hvor mange år mellom barna?


ღTitalieღAmorè bambiniღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her blir det 3 år og 1 mnd. Skulle gjerne hatt de litt tettere, 1,5 år kansje, men paste ikke helt slik. Håper at tre år blir fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollmor og trollungene ♥

Her blir det litt i underkant av 2,5 år... tror det er en fin aldersforskjell, fordi nå klarer den eldste litt ting selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det 6,5 år. 4 år mellom hadde passet godt, men livssituasjon og økonomi har ikke passet før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he he, unnskyld meg, men jeg er nok litt sliten og trøtt og leste dette i overskriften: Hvor mange HÅR mellom BENA!!!!

 

Jepp, jeg er super sliten i dag!!!!

 

Men til spørsmålet: mellom våre er det nesten 3 år fra størst til mellomst...og fra mellomst til minst blir det 4,5 år =) For oss er det en perfekt aldersforskjell, mens for andre passer det bedre med kortere eller lengre tid mellom søskene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollmor og trollungene ♥

solfrøken-♂♂ + ♂ ?: Haha, nå lo jeg godt og forestilte meg at du tenkte hvordan i all verden skal jeg få telt dem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er nummer 3 for oss, så det blir 2 år og 2 mnd mellom de to siste, 3 år og 5 mnd mellom eldst og yngst. 16 mnd mellom de to første..

Stas dette ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milla med 1 Jente og Spire

Det blir ca 3 år 3 mnd mellom.

Selv om jeg håpet på tettere, tror jeg det er helt greit at det ble som det ble:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er eldstemann 17, så 14,5, 14 mnd og ei som kommer hvert øyeblikk) Så 2 tenåringer og 2 tette små:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...