Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Hva er slettet som upassende??
Gjest Morn du Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Hvorfor sletter dere ikke hele tråden? Er ikke nødvendig for oss å se at dere har slettet noe som upassende bare for å se at dere gjør jobben deres.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Korleis veit jeg at du er den ekte MODERATOR ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå