Gå til innhold

Syns flere av oss oktobermammaer skal føde nå!!!


 ♥ Min engel ♥

Anbefalte innlegg

Ja, iallefall jeg :D

Venter, venter og venter!! Slimproppen min går visst i deler. Første gangen i uke 37. Så nå denne uken har jeg"slimet" stort sett hver dag med en gang jeg våkner om morgenen.( Skikkelig ekkelt)!! Kan ikke jo ikke være stort igjen av den nå!! I tillegg til vonde nedpress og mensmurringer som kjennes både foran og bak og kynnere som kommer i tide og utide kjenner jeg at jeg begynner å bli sliten!!

Argg, kjenner jeg blir mer og mer utålmodig for hver dag som går.............................

Såå, litt frustrasjon som bare MÅTTE ut!! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skriver under på denne :-P

 

Er SÅÅÅÅ utalmodig nå! Vil treffe prinsen NÅ....og ikke minst bli ferdig med fødselen som jeg gruer meg MAX til!!! Går vel med denne kul på magen en uke og litt til tenker jeg...huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også veldig lyst til å føde nå! Var hos jordmor idag, og ble henvist til sykehuset pga høyt blodtrykk og protein i urin.. Har også gått ned i vekt den siste uken, og formen har vært skikkelig dårlig... Fikk ultralyd og måtte ta mange tester på sykehuset, men alt ser ut til å være bra med prinsen ihvertfall :) Gøy å få se på han igjen <3

 

Når det gjelder meg, så har jeg nok fått en svangerskapsforgiftning, og må videre på kontroll to ganger neste uke.. Legen jeg snakket med, mente at jeg ikke kom til å gå til termin.. Om formen min er like dårlig neste uke, og prøvesvarene er de samme eller forverret, blir jeg enten satt igang eller må ta ks. Legen sa at siden babyen er ferdig nå, så vil de heller sette meg igang istedetfor å begynne med behandling av høyt blodtrykk da jeg uansett er så nærme termin.. Håper ting starter av seg selv, eller at prøvesvarene er fine neste uke..

 

Har forresten termin 22. oktober..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oktober prins:

Ikke noe kjekt at du skulle få sv.forgiftning :( Du får slappe godt av i helgen og uken som kommer og ikke anstrenge deg.. Du får be om hjelp til både matlaging og husarbeid så du kan ligge på sofaen og slappe av.

Masse lykke til! Håper det ordner seg til neste uke, og hvis ikke så blir det jo baby på deg :D

 

Masse god helg til deg, og alle dere andre sprekkeferdige damer!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, jenter! Her er det 28 dager igjen til termin og er sliten, veldig sliten. Har vondt i bekkene og beina, sover dårlig på nettene. Håper lille gullet skal komme litt før tid.Og jeg har samme problem - på morningene det kommer sååååå mye slim, ekkelt - tror dere at det er fra slimpropp eller er det noe annet???

Masse lykke til videre alle sammen! :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er SÅ enig!!

 

Termin om 9 dager, men forrige gang starta det 7 dager før termin!

 

Er utrolig sliten og trett, har hatt mye plager i hele svangerskapet:(

 

Denne uka har jeg vært på 2 stk modningsakupunktur + stripping, uten at det har hatt noen føde-effekt.. (Er moden, myk, hodet festet, og 2 cm åpning)!! Eneste resultat er vel egentlig at det har blitt mye roligere i magen (både me spark og kynnere - men de få som kommer er sterkere enn før..)

Ny runde i ettermiddag med m.akupunktur + stripping, så krysser fingrene for action i helgen! :D

 

Liker ikke sitte sånn å bare vente, gruer meg så fælt til fødsel pga en vond/hard fødsel forrige gang.. (6 år siden men sitter enda godt i minnet..)

 

Når har dere termin da?

 

Masse lykke til alle sammen, håper mange er heldige og får møte nurkene sin i helgen:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også mer enn klar! Håper han kommer idag ;) Har 13 dager igjen til termin, kommer han samme dag som første, kommer han om 3 dager :) Kan vi ikke bare si det sånn tenker jeg, da er han her til mandag :) Er sååååå lei av å være gravid! Helt uutholdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i morgen og sitter her med smårier og småblødning, tror faktisk denne gutten kommer på termindato :) :) ikke bare smårier heller forresten.. innimellom er det skikkelig tak. johoooo han kommer i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hildis :) :Masse lykke til :D

 

Men vi håper på flere fødsler enn dette i helgen ikke sant jenter ;) ?!!!!!God helg alle sammen :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 min engel<3 :

Huff nei, ikke noe kjekt.. formen er jo så laber! :( Blir lange dager fremover! Heldigvis er det helg, og mye bra å se fremm til på tv'n. :) Var en liten tur ute å drakk en kaffe med ei veninne tidligere, og det var nok aktivitet for idag kjenner jeg.. Er så spent på ny kontroll på mandag! Tenk om det blir slik at jeg snart får hilse på prinsen da?!? :)) Aner ikke hva som venter meg, men blir litt skremt da jeg leser om folk som har fått igangsatt fødselen.. Håper det starter av seg selv i helgen :))

 

 

Hvordan står det til med deg? God helg :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oktober prins: Gi en lyd etter kontrollen da :) Spent på om det blir igangsetting på deg!! Masse lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei , jeg har født :)

hadde termin 2. oktober, men jenta mi fant ut at hun ville ut før og kom i ekspressfart 28.09 :)

hun var 3395 gram og 50 cm

 

lykke til til dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...