Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 For en del uker siden var jeg på besøk hos noen, hvor det kom innom en kjekk fyr en snartur. Han kom bort til meg og hilste, og jeg ble så forelska med en gang! Rakk å se han en gang til før jeg dro hjem, men fikk ikke sagt så mye. Nå sitter jeg og angrer. Jeg tenker på han hele tiden, er så forelska i noen jeg bare husker fornavnet, stemmen og utseendet på. Hvorfor er jeg plutselig blitt til en liten fjortis? Sjansen for at jeg møter han igjen snart er jo minimale, men jeg sitter jo med det håpet da. Og lurer på hva i all verden jeg kan gjøre for å gjøre et godt inntrykk og flørte litt uten og virke desperat.. Herregud, flau av meg selv!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 hehe, du er vel betatt da? Selv bruker jeg bare å prate med folk, spørre om litt av hvert, og la de prate om seg selv da flyter praten lett Er det en datamaskin der, kan jeg kaaanskje nippe meg til å spørre om å få legge de til på facebook ( kansje litt barnslig ja;) om det f.eks er en fest eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Ikke vanskelig å finne noen på nettet da,der kan du jo forhånds undersøke litt.google navnet..så kommer det vel opp en facebook side. Så kan du kanskje si hei der inne
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Jeg har på en måte samme problemet som deg, Hi. Bare at jeg har møtt denne mannen flere ganger, og det har blitt senga 2 ganger... Vet hva han heter og bor ++.. Men, så får jeg også vite ting ikke var slik jeg trudde, som gjør at jeg må gjemme unna denne "forelskelsen" og prøve å komme meg videre.... vanskelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå