♥lykkelig♥ Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Tulla mi tok ikke flaske, har prøvd de siste dagene med forskjellige, men uten hell.. Hun har sutta litt og litt, men i stooor protest Fikk i henne 100 ml med en flaske men det tok en time Bestilte meg tommee tippee flasken, hentet den istad, og skulle prøve.. Tenkte; jaja, det blir sikkert som med de alle andre flaskene vi har prøvd.. * Men hun tok søren meg flaska med EN GANG! (???) Herrejemini for en glede jeg fikk inni meg... Hun kosa seg plutselig enormt ) Nå kan jeg tenke på jobbstart med et stort smil om munnen da hun endelig tar flaska! *LYKKE* Anbefales på det sterkeste! kjøpte den på ringoshop.no )
april2011mamma Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 så bra:) vi kjøpte også den etter tips herfra... men det var ikke så bra hehe hun vil rett og slett ikke ha føaske... hun bare biter på tuten...får jo i seg ved å tygge på den men ikke no kos med flaske... så hun drikker rett fra kopp.. heheh snart 6 måneder..... vil ikke ha tutekopp heller:) men så deilig at det fungerte for deg da!
♥lykkelig♥ Skrevet 29. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2011 Ja, alle er jo forskjellige, så selvfølgelig fungerer det ikke for alle Men det er så absolutt verdt og prøve ) Vi var heldigvis en av de det funket for Anbefales på det sterkeste. Har jo sett at det er flere det har funket for som sliter med og gi flaske ) Noen tar bare aldri flaske... )
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Her drikker minsten vann fra Imsdalflaske, og sugerør funker også. Biter i alt annet av tuter.
Maia&Mathias <3 Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Da skal vi teste denne imorra!! Her vil ho ikke ha flaske og vi sliter med å få ho til å ta sutten så da skal vi ta turen til apoteket imorra å kjøpe flaska! Får håpe d funker for jeg holder på å bli gal av å ikke kunne gå ut av huset alene... Ho er bare 2 mnd gammel da men kjenner at jeg virkelig trenger en luftetur alene.
♥lykkelig♥ Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2011 Det skjønner jeg ) Kjempe kjedelig og aldri få seg en luftetur alene iblant og gjøre noe man har lyst til. Si ifra om den funket da... ) Her tar vesla smokk, men hun tok jo INGEN andre flasker enn denne.. Tror seriøst vi prøvde nesten alle andre som finnes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå