Gå til innhold

Til dere som har babyer som ikke vil ta flaske!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla mi tok ikke flaske, har prøvd de siste dagene med forskjellige, men uten hell.. Hun har sutta litt og litt, men i stooor protest :P Fikk i henne 100 ml med en flaske men det tok en time :P

Bestilte meg tommee tippee flasken, hentet den istad, og skulle prøve.. Tenkte; jaja, det blir sikkert som med de alle andre flaskene vi har prøvd.. :P*

Men hun tok søren meg flaska med EN GANG! (???)

Herrejemini for en glede jeg fikk inni meg... Hun kosa seg plutselig enormt :)) Nå kan jeg tenke på jobbstart med et stort smil om munnen da hun endelig tar flaska! *LYKKE*

Anbefales på det sterkeste!

kjøpte den på ringoshop.no :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra:) vi kjøpte også den etter tips herfra... men det var ikke så bra :) hehe hun vil rett og slett ikke ha føaske... hun bare biter på tuten...får jo i seg ved å tygge på den men ikke no kos med flaske... så hun drikker rett fra kopp.. heheh snart 6 måneder..... vil ikke ha tutekopp heller:) men så deilig at det fungerte for deg da! :)

Skrevet

Ja, alle er jo forskjellige, så selvfølgelig fungerer det ikke for alle :) Men det er så absolutt verdt og prøve :o) Vi var heldigvis en av de det funket for :D

Anbefales på det sterkeste. Har jo sett at det er flere det har funket for som sliter med og gi flaske :o)

Noen tar bare aldri flaske... :o)

Skrevet

Her drikker minsten vann fra Imsdalflaske, og sugerør funker også. Biter i alt annet av tuter.

Skrevet

Da skal vi teste denne imorra!! Her vil ho ikke ha flaske og vi sliter med å få ho til å ta sutten så da skal vi ta turen til apoteket imorra å kjøpe flaska! Får håpe d funker for jeg holder på å bli gal av å ikke kunne gå ut av huset alene... Ho er bare 2 mnd gammel da men kjenner at jeg virkelig trenger en luftetur alene.

Skrevet

Det skjønner jeg :o) Kjempe kjedelig og aldri få seg en luftetur alene iblant og gjøre noe man har lyst til.

Si ifra om den funket da... :o)

Her tar vesla smokk, men hun tok jo INGEN andre flasker enn denne.. Tror seriøst vi prøvde nesten alle andre som finnes... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...