Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Jeg trenger gave tips til moren min som blir 60 år. Hun bruker ikke parfyme eller kremer eller sminke. Klær må hun kjøpe til seg selv. Hun reiser heller ikke på turer. Hva i alle dager kan jeg kjøpe...?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Lag ett fint album med nye og gamle bilder og tegninger i + skriv ned små gullkorn fra barnemunn innimellom, blir garantert en gave som blir satt pris på! Gjorde set selv til min mor til hennes 50 års- dag, gjett om det var en vellykket gave Kjøpte en scrap- book og masse forskjellig stæsj og ark med forskjellige tema/ motiv! Inkluderte barna i prosessen, noe som dem også saatte pris på..... De var kjempespent da mormor skulle åpne pakken sin fra oss!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Kamerea Mp3 spiller Spa time Manikyr time Hervik saft og syltetøy
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 En god bok! i hennes sjanger. evt en fin film eller cd. gavekurv med kaffe/te konfekt, drops, marsipan ol:) Gavekort på familiefoto.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Takk for gode forslag. Har to barn, en gutt på 10 og ei jente på 3 mnd. Kanskje jeg skal prøve på sånt album... Hun har speilrefleks kamera (som hun aldri bruker for det er for avansert), hun har ipod som hun heller ikke bruker, spa kommer hun aldri til å dra på og heller ikke manikyr. Hun er veeeldig sær og sånn... Jeg tar gjerne i mot flere forslag!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Digital fotoramme:) Får det i alle slags prisklasser. Da kan du jo legge inn masse bilder av barn og barnebarn:) Og der kan du legge inn nye bilder etterhvert som barna vokser;)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Hun fikk digital fotoramme av oss til jul. Det er så vanskelig med henne, hu kjøper alt hun ønsker seg med en gang før hun sier at hun ønsker seg det. Dermed er det ikke noe å kjøpe til henne. Hun har rett og slett alt hun trenger. Sånn kurv fikk hun av mine svigerforeldre til jula som var. Blir kanskje litt kopi om vi kjøper det til bursdagen hennes nå. Har liksom lyst å kjøpe noe fint og spesielt siden hun blir 60 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå