Gå til innhold

SELVFØLGELIG!!! Det måtte jo bare skje!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i dag og barnet ville ikke vise om det var jente eller gutt. Jeg vil vite det! Tror jeg må spørre legen om ny henvisning. Jeg må vite hva det er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringte rundt like etter ultralyden og de har ventelister lange som år. Så må nok bare vente til 3D ultralyden. Men skal jeg virkelig klare å vente i 2 hele mnd. Jeg slet lenge nok med å vente på å komme inn på ultralyden i dag. Vet det er et latterlig problem, men jeg må virkelig vite dette. Godtar ikke å måtte vente til fødselen før jeg får vie det. kansje teit å si dette men jeg vil ikke være den som presser ut et barn og får vite da hva det er. Nei dette må jeg vite.

Skrevet

Jeg hadde ca 20 ultralyd undersøkelser hvor de så etter bla kjønn de fant det ikke ut.

Hva ønsker du at det er da hi?

Skrevet

Men du får ikke ny, gratis ultralyd bare fordi du vil vite kjønn. Dette går ikke via legen, du må selv bestille privat.

Skrevet

jeg har ingen problemer med å fullføre svangerskapet til rett tid :) Har ikke tenkt å sette meg å syte fordi jeg syntes det begynner å bli tungt og fælt. Men jeg må vite kjønnet. Jeg bare må vite det.

Skrevet

Jeg kommer til å gå via legen siden alle private er opptatte.

Skrevet

Du må gjerne prøve, men legen kommer til å gi deg avslag uten å nøle.

Skrevet

Jeg gikk til UL annenhver uke i hele svangerskapet (risikosvangerskap), men fikk ikke vite kjønn før i uke 35/36.

Skrevet

Jeg var til UL pga setefødsel ved hver kontroll, men klarte aldri å se noe kjønn likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...