Mamma+2 Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Er Sorel sko normale i str. Ser på vintersko til sønnen på Sportmann nå. Usikker på str.
TøffiTrynet☠ Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Kan bare svare for dameutgaven... Jeg kjøpte noen halvhøye, med uttagbart ullfor. De var litt trange til å begynne med, med videt seg fort ut når jeg gikk med dem. Jeg har forøvrig brede føtter..
*bubbs* Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Jeg har Sorelsko til jenta og de virker å være helt normale i str. Kanskje litt brede?
It's all about me Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 De er litt små i str. Jeg måtte opp en str. på guttungen.
Mandalas Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Jeg syns de virker litt små. Hvertfall de med løst fòr inni.
lille sprelle Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 helt normale er min erfaring. Har samme str i sorel og dockboots
sørlandschips Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 SMÅ!! Ville gått opp en str iallefall.Ungene har hatt det,og jeg har dem selv og måtte opp 2 str.
Lykke X 4 Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 De er et nummer mindre i størrelsen synes jeg. Både til barn og voksen. Og de er altfor stive, så jeg personlig liker de ikke til barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå