Gå til innhold

Anette får Ola Elias tilbake!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://anettes92.blogg.no/

Så bra at hun får prøve, selv om det skulle skjedd tidligere.. flytting av et spedbarn er vel ikke det aller beste. Jeg trodde ikke hun ville vinne rettsaken, tenkte at det måtte være noe hun ikke forteller oss leserne, siden grunnlaget for å ta han rett etter fødsel virket rart. Etter det jeg har lest har det vært fordi hun selv har vært under barnevernet og har slitt psykisk, men hun har fått beskjed om at hun er friskmeldt tidligere..

Glad på hennes og barnets vegne og håper det går rett vei for dem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilbakeføringen kommer til å være veldig gradvis, der Anette skal tilbringe stadig mer tid sammen med sønnen. Men helt optimalt for barnet (og mora) vil det jo ikke være likevel.

Håper at det går bra og at hun vinner neste rettssak i januar, ellers blir det jo en ny flytting for den stakkars gutten... og stakkars Anette.

Skrevet

Ja, man får håpe hun klarer det. Jeg kjenner henne ikke, og ser derfor ingen grunn til å hverken juble eller klage.

Skrevet

Så bra, dette er faktisk en sak jeg har reagert litt på, det at hun skal bli fradømt retten til å være mamma fordi hun slet da hun gikk ungdomsskole og vgs. Nå tenker jeg hun er lykkelig :)

Skrevet

Det stemmer ikke. Hun skal hente ham tilbake i morgen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...