Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Jeg går og lurer på om jeg driver å utvikler det :/ Jeg har to barn, begge ble unnfanget da jeg var ganske stor..har ikke vekt, men føler at jeg er mye større nå..over 100kg ihvertfall (prøver å bli kvitt vekten altså). Har i de 3-4 siste mnd beg å få mer kviser (små kviser) i ansiktet ved menstruasjon. Mensen er litt ujevn, kan variere mellom 28 og det lengste 34 dager. Kjenner godt "eggeløsningen" ( o det er det da :/ ), ved forrige eggeløsning hadde jeg brunlig utflod. Det skal sies at jeg har slitt masse med tørr hud spesielt i ansiktet pga atopisk eksem, men har fått et nytt preparat for eksem i hodebunnen (siden jeg har eksem der og), som har gjort at huden min er helt normal igjen. Jeg bruker bare produktet i hodetbunnen altså, ikke i ansiktet Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Duhar jo mensen da.. å de fleste som har PCOS minster mensen helt.. Kviser før mensen er helt normalt.. Tror nok ikkje du har det..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 nja... jeg hadde enda sjeldnere menstruasjon, kviser hele tiden, og store smerter når mensen endelig kom. Uønsket hårvekst også, og en veldig brå vektoppgang. Det kan sikkert arte seg ulikt fra kvinne til kvinne, eneste måten å få sjekket det ut på er et legebesøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå