Gå til innhold

trenger mobiltips!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal ha ny mobil (touch). Ønsker en med godt kamera og grei størrelse på skjermen og selvsagt brukervennlig. Har dere noen tips/erfaringer å dele? og gjerne erfaringer med nokia n8/n9.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye vil du legge i tlf da? Liker du at de er små eller store?

 

Personlig hadde jeg gått for HTC eller Samsung. De er dyre da.. HTC er veldig brukervennlige, men dårlig på batteri da..

 

Samsung vet jeg mange er fornøyd med, og veldig lette mobiler.

 

Styr for guds skyld unna Sony Ericsson og Experia!! Overpris møkk!

 

Nokia har jeg hørt ligger 3 ÅR bak andre touch/smart mobiler. Og vanskelig å finne gode apper til den.

 

Sjekk ut f.eks amobil.no, mobili.no eller din side mobil :)

 

Og du, hvis du skal kjøpe uten abonnement, gå til f.eks netcom. Telenor tilknyttede telebutikker er überdyre!!

 

Lykke til :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldiger! Makspris rundt 4000,-. Er 3,9 " grei str? Ønsker størst mulig skjerm, men vil ikke ha et håndvåpen av en telefon heller da :P Er det bra kamera på htc og samsung?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått min nye HTC Desire S i posten idag. (har den på jobb og har lært meg den tidligere) Den er knallgod! Kjempebra kamera, brukervennlig, og morsomme apps.

Mannen sier at de fleste smarttelefoner nå er litt dårlige på batterier, han må lade sin iPhone 4 hver dag selv.

 

Tips; Chess kjører tilbud nå, så jeg betalte bare 1000 kr for telefonen, med mndspris 199 for tlf, og 199 for fri bruk av alt. Billig abbonement når det tilbudet går ut også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har HTC, men jeg HATER den! Jeg er sikker på at HTC står for Helvetes Telefon Crap, eller noe sånn. Etter å ha hatt en iphone, er HTC virkelig noe forbanna dritt, altså!

 

jeg hater den så mye at jeg istede har valgt å bruke en fem år gammel nokia telefon som jeg knapt kan ta bilder med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler Samsung Galaxy s2. Den har et sinnsykt bra kamera, er lett å bruke og er ikke treig som enkelte andre touch telefoner som jeg har prøvd.

Den er litt dyr, men verdt pengene syntes jeg.

Hold deg iallefall unna experia telefonene fra sony ericsson. Kameraet er bra, men telefonen og touchen er utrolig treg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HTC Sensation! Helt super. Superenkel å bruke og masse app's. Aldri vært så fornøyd med noen telefon, og ja, jeg har hatt NOEN...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xperia er ikke bare en mobil, men en serie av flere typer. Noen er supre, og jeg elsker min X10.

Bra kamera og så enkel å sette seg inn i at selv guttungen på 5 finner fram det han vil på den.

Men de har en ny ute nå som er enda bedre, Xperia Ray sikler jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...