Gå til innhold

Kan vel klage over at jeg er litt sliten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter psykisk, skulle gjerne kontaktet legen min og få psykologtime.. da grunnen til at jeg sliter, sliter meg så ut..

Nå er jeg syk, og ligger med feber, vond hals +++, får svar om noen dager om hva som feiler meg.. Hodet er vondt, jeg klarer ikke svelge...

Også så kjedelig og bare ligge om dagen.. Har da ikke energi!

Og mens jeg driver med det spennende ligge-på-sofaen-heledagen-opplegget, så kommer alle de deprimerende tankene også.. vil gjerne sove men da er det jo for varmt.. har oppe et vindu, og ligger bare i undertøy under et pledd.. men nei, umulig!

dagens utblåsning ;-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lett å skulle skrive noe til disse trådene. Husk at det alltid er flere som leser og som føler med deg, enn det er som orker/har tid til å svare. :)

Skrevet

Ikke greit å være syk. Noen reagerer veldig psykisk på å være fysisk syk. Man ramler rett og slett i kjelleren. Jeg tror det kan handle om at man når man er frisk bruker mye energi på å holde seg i vater psykisk, mens når man er fysisk syk ikke har denne energien, og man klapper litt sammen. Det kan godt tenkes at du ville ha nytte av noen timer hos psykolog.

Hvor lenge har du vært syk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...