Gå til innhold

fikk se et bankende hjerte:-) herlig følelse<3


Baby<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så deilig! Kan jeg spørre hvor mange mm fosteret var? Jeg var 7+4 da jeg var på UL, men fosteret var bare 6mm, noe jeg synes var lite. Og da har jeg regnet syklusen min som 29 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bankende hjerte. Jeg var selv på ul igår og fikk se ett bankende hjerte. Det var betryggende! Mm har ikke jeg på lillemitt men det står i cm : 0,92 cm altså ikke en cm ennå. Alt var bra og normalt sa gynekologen til meg. Jeg er idag 7+3 og fått termin 23 mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemitt: Har termin 23 mai jeg og. Hadde IKM 15 August (tror jeg) pga SA å ikke fått mensen imellom. d var fra dagen jeg begynnte å blø. men på terminkalkulatorene her inne får jeg 7+1 å ser du har termin samme dag men er 7+3?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse me å ha fått sett bankende hjerte! Jeg vil også så gjerne det, men hvor har dere fått så tidlig ul? :)

Her oppe må man jo krangle seg til en tidlig ul i uke 12 hvis man har medisinske grunner til det.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tidlig ul pga SA 5 aug og pga alder. På fre viste min 1.5 cm, 8 uker på vei, med termin 13 Mai. Herlig bankende hjerte!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært igjennom eggdonasjon så datoen min er veldig sikker. Idag er jeg 7+4 . Kanskje vi føder på samme dag. Jeg skal til ahus hvor skal du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir spennende å se, jeg skal føde på tønsberg sykehus jeg. Fødte før termin med de to andre så blir spennende å se denne gangen, håper jo at jeg føder litt før 17 mai jeg da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før 17 mai satser vi på da. Jeg ble fortalt av en lege en gang , at hvis jeg blir gravid burde jeg overveie å ta keisersnitt for å ikke overbelaste livmor. Jeg har ikke eggledere derfor jeg tar eggdonasjon. Så hvis keisersnitt så blir det vel 1 uke før termin ca ? Så satser på før 17 mai jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åja, det er jo litt deilig å slippe å väre såå stor og sliten på 17 mai, og litt koselig å vise frem den lille på en dag du omtrent möter alle :P

 

hva syns du selv om keisersnitt da? er dette förste barnet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...